کد خبر : 507
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 سپتامبر 2018 - 12:06

اپلیکیشن جاپارک، معرفی و دانلود japark

اپلیکیشن جاپارک، معرفی و دانلود japark

اپلیکیشن جاپارک از ایده های جالبی است که این روز ها مورد توجه قرار گرفته است، شاید واقعا نیاز روز باشد که در حین رفت و آمد های روزمره و گشتن دنبال جای پارک از شنیدن خبر اینکه اپلیکیشن جاپارک آنلاین می تواند به شما در پیدا کردن جای پارک خودرو به کمک کند، خوشحالتان

اپلیکیشن جاپارک از ایده های جالبی است که این روز ها مورد توجه قرار گرفته است، شاید واقعا نیاز روز باشد که در حین رفت و آمد های روزمره و گشتن دنبال جای پارک از شنیدن خبر اینکه اپلیکیشن جاپارک آنلاین می تواند به شما در پیدا کردن جای پارک خودرو به کمک کند، خوشحالتان کند.

این روزها کسب و کار های نوینی بوجود آمده است که شاید بسیار مورد استفاده قرارگیرند و نبودشان تا به امروز کمی عجیب به نظر برسد. البته این ایده باید ببینیم برای کدام یکی از اپلیکیشن های جای پارک بوده که هر روز به تعدادشان هم اضافه می شود.

اپلیکیشن جاپارک

اپلیکیشن جاپارک

اپلیکیشن جای پارک را در واقع مشتریان و کاربران خود اپلیکیشن رونق می دهند و در واقع خودشان مشکل یکدیگر را حل میکنند. اپلیکیشن جا پارک هم به کسانی که دنبال جای پارک هستند و هم به کسانی که جای پارک دارند و به دنبال مشتری هستند سرویس می دهد.

پیدا کردن جای پارک

مشتریان اول این اپلیکیشن آنلاین کسانی هستند که به دنبال جای پارک می گردند و میتوانند در اپلیکیشن آنلاین درخواست جای پارک خود را در مکان مورد نظرشان ثبت کنند که یا از جای پارک های خالی که توسط اشخاص دیگر ثبت شده است استفاده کنند و رزرو جای پارک خودرو خود را انجام دهند و یا منتظر خالی شدن یک جای پارک بمانند.

معرفی جای پارک خالی

اشخاصی که جای پارک خالی پیدا می کنند و یا خودشان جاپارک خودرو خود را میخواهند ترک کنند می توانند جاپارک مورد نظر را به جویندگان جای پارک معرفی نمایند و در ازای نشان دادن جای پارک خودرو اعتبار کسب کنند.

کاملا منطقی و منصفانه است، اگر جای پارک دارید آنرا بفروشید و اگر محل پارک مناسب میخواهید آن را میتوانید بخرید، ظاهرا هر دو طرف راضی هستند و از اپلیکیشن جای پارک آنلاین به نحو احسنت بهره می برند.

اپلیکیشن جاپارک

اپلیکیشن جاپارک

مشکلات اپلیکیشن japark

با توجه به نظرات کاربران و بازخوردی که از مشتریان این اپلیکیشن گرفته شد می توان متوجه شد که این اپلیکیشن نتوانسته است نیاز کاربران را پاسخ دهد و اکثرا ناراضی هستند و هنوز به مرحله عملی و اجرایی نرسیده است که همه بخواهند استفاده کنند. گویا اپلیکیشن ایراداتی دارد که مطابق با توضیحات صاحبان آن قابل استفاده نبوده است. در زیر نظر برخی از کاربران که در گوگل پلی جاپارک اعلام نظر کرده اند را می توانید مشاهده بفرمائید:

نظر کاربران اپلیکیشن جاپارک

نظر کاربران اپلیکیشن جاپارک

البته این نگته را هم در نظر بگیرید این اپلیکیشن بروزرسانی شده است و در توضیحات اپلیکیشن جای پارک این اصلاحات مطرح شده است. می توانید شما نیز اپلیکیشن japark را نصب کنید تا ببینید این موارد که کاربران متذکر شده اند برای شما نیز رخ می دهد یا برطرف گردیده است.

بروزرسانی اپلیکیشن جا پارک

بروزرسانی اپلیکیشن جا پارک

هم اکنون حجم اپلیکیشن جدود 4.4 مگابایت می باشد و از اندروید 4.0.3 به بالا را پشتیبانی می کند.

دانلود اپلیکیشن جاپارک آنلاین

دانلود اپلیکیشن اندروید جاپارک از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن جاپارک نسخه iOS هنوز موجود نمی باشد و فقط برای نسخه اندروید طراحی شده است. اما نگران نباشید می توانید از دیگر اپلیکیشن های رزرو جای پارک آنلاین استفاده نمائید که ممکن است از این اپ قوی تر نیز طراحی شده باشند. بعد از استفاده از این اپلیکیشن ها حتما نظرات خود را با ما در میان بکذارید:

اپلیکیشن الو پارک:

معرفی و دانلود اپلیکیشن الو پارک

اپلیکیشن بی پارک:

اپلیکیشن رزرو جای پارک بی پارک

منتظر نظرات و دریافت تجربیاتتان در مورد استفاده از این اپلیکیشن های پارکینگ آنلاین هستیم. در لینک های بالا توضیحات در مورد اپلیکیشن های جای پارک و همچنین لینک دانلود از نسخه های اندروید و iOS اپل نیز موجود می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.