کد خبر : 891
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 جولای 2021 - 14:10

مسکن های لوکس در ریودوژانیرو

مسکن های لوکس در ریودوژانیرو

ریودوژانیرو شهری که زبانزد خاص و عام است. این شهر پایتخت برزیل بوده است و همیشه نماد زادگاه موسیقی سامبا و باسا نوا خواهد بود. این شهر علاوه بر سرگرمی ، فرصت های شغلی زیادی را نیز در اختیار شما قرار می دهد و میزبان بسیاری از بزرگترین شرکت های کشور است.  این شهر به

ریودوژانیرو شهری که زبانزد خاص و عام است.

این شهر پایتخت برزیل بوده است و همیشه نماد زادگاه موسیقی سامبا و باسا نوا خواهد بود. این شهر علاوه بر سرگرمی ، فرصت های شغلی زیادی را نیز در اختیار شما قرار می دهد و میزبان بسیاری از بزرگترین شرکت های کشور است.

 این شهر به دلیل مناظر طبیعی و شهری در میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است. زندگی در شهر ریو به معنای داشتن یک سبک زندگی آرام ، سرگرم کننده و سالم است.

 به دلیل آب و هوای مطلوب شهر،مناسب برای ورزش در فضای باز مانند فوتبال ، دویدن ، موج سواری ، سنگ نوردی ، چتربازی ، پیاده روی ، والیبال ساحلی ، پیاده روی ، غواصی و بسیاری دیگر از فعالیت های ورزشی است.

شما می توانید یک آپارتمان بسیار لوکس در محله Libon ، که گرانترین محله در شهر است ، خریداری کنید یا می توانید یک پنت هاوس فوقانی در محله Ipanema خریداری کنید . از آنجا  به سواحل زیبا و فروشگاه های سطح بالا برای خرید لذت ببرید.

از جمله محله های مسکونی سطح بالا ، ما به لاگوآ و بوتانیکو اشاره می کنیم.

داشتن یک آپارتمان لوکس در یکی از این محله ها به شما این امکان را می دهد که علاوه بر بهترین کافه ها و رستوران ها ، از باغ های بوتانیکو نیز لذت ببرید.

مشهورترین محله در برزیل ،کوپاکابانا است ، که داشتن یک آپارتمان در یک ساختمان آپارتمانی در این محله نشان دهنده موقعیت معتبر است.

همچنین در این محله کافه ها ، موسیقی و کلوپ های زیادی وجود دارد که فقط افراد مشهور شهر در آنها بازدید می کنند.

 در مورد کسانی که به دنبال آرامش هستند ، شما می توانید یک ویلا لوکس در محله لمی خریداری کنید. شما همچنین می توانید در یکی از دفاتر مجلل ساختمانهای معاصر در مرکز شهر سرمایه گذاری کنید و از مکانی که فرصت آشنایی با زیباترین کلیساها و موزه ها را می دهد و بهترین غذاهای سنتی را لذت ببرید لذت ببرید.

البته ، شما نمی توانید شانس تماشای بازی Fella-Flo را در مشهورترین استادیوم جهان ، Maracana از دست بدهید.

هتل در ریودوژانیرو ، برزیل

هتل در ریودوژانیرو ، برزیل

این هتل در مجتمع گردشگری با زمین گلف ، پمپ بنزین ، فروشگاه رفاهی ، مغازه ها ، سالن زیبایی ، پیتزا فروشی ، سوشی و بیسترو واقع شده است. خانه ای واقع در 80 متری سطح دریا با مناظر پانوراما و منحصر به فرد از خلیج Ribeira. یک اتاق ناهار خوری ، اتاق نشیمن و تلویزیون ، در یک محیط دلپذیر ، یک آشپزخانه کاملاً پانوراما به سبک آمریکایی ، سه اتاق خواب ، همه با تهویه مطبوع ، دو سوئیت ، یک حمام اجتماعی ، یک فضای باز با بالکن و یک عرشه بزرگ برای تأمل در منظره ، یک منطقه تفریحی با فضای استراحت بدنسازی و اتاق بخار. یک فضای کاملاً عالی با اجاق گاز ، اجاق چوب ، اجاق گاز صنعتی و کوره وجود دارد. در طبقه فوقانی سوئیت دیگری با بالکن مشرف به دریا قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.