کد خبر : 513
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 سپتامبر 2018 - 17:38

معرفی اپلیکیشن نت حامی مشارکت در سرمایه گذاری سودآور

معرفی اپلیکیشن نت حامی مشارکت در سرمایه گذاری سودآور

در این مطلب میخواهیم درباره اپلیکیشن بی نظیر نت حامی صحبت کنیم. برنامه ای که یکی از اهداف آن، مشارکت در سرمایه گذاری در طرح های سودآور همراه با اشتغالزایی و فقرزدایی می باشد و برای اولین بار در ایران از این اپلیکیشن رونمایی شده است. اپلیکیشنی که مدیران و توسعه دهندگان آن از اساتید

در این مطلب میخواهیم درباره اپلیکیشن بی نظیر نت حامی صحبت کنیم. برنامه ای که یکی از اهداف آن، مشارکت در سرمایه گذاری در طرح های سودآور همراه با اشتغالزایی و فقرزدایی می باشد و برای اولین بار در ایران از این اپلیکیشن رونمایی شده است. اپلیکیشنی که مدیران و توسعه دهندگان آن از اساتید و نفرات برتر دانشگاه های معتبر دولتی مثل دانشگاه امیر کبیر، خواجه نصیر و … می باشد و همچنین یک تیم منسجم و فعال که تنها دغدغه آنها بحث سود دهی و سرمایه گذاری مادی نبوده و در کنار آن ارزش معنوی طرح ها مثل کمک به هم نوع، انتقال و یا تامین تجهیزات خاص و ضروری به مناطق محروم، تامین مالی پروژه هایی که میتواند عده ای را از وضعیت نابسامان نجات بخشد و نمونه های عملی و اجرا شده مشابه مانند پروژه تامین آب شرب روستای خواف، تهیه دستگاه آب شیرین کن، کمکهای درمانی به ده نفر از نیازمندان و نمونه های بیشمار دیگر. همچنین از منابع تامین کننده مالی این اپلیکیشن یک شرکت تعاونی خیریه است که از بردن نام آن معذوریم.

در اپلیکیشن نت حامی نیازهای کلیه افرادی که در جهت راه اندازی کسب و کار خود دچار مشکل مالی هستند معرفی و با همراهی شما حمایت می شوند.

البته در این بین قابلیت معرفی طرح های خیر جهت مواردی بجز راه اندازی کسب و کار نیز نظیر خرید آب شیرین کن و یا مایحتاج زندگی مناطق محروم نیز وجود دارد که بنا بر تشخیص موسسه معرفی می شوند.

علاوه بر موارد فوق، هر فرد می تواند شخص یا اشخاصی که را که نیازمند همیاری موسسه نت حامی هستند، از طریق بخش “فرصت های پیشنهادی” به موسسه معرفی نماید.

پس از تایید تیم تخصصی، فرد می تواند از حمایت های خیرین در خصوص طرح خود بهره مند شود. لازم به یادآوری است که در جهت کمک به تشخیص مناسب تر جهت همیاری فرد، ضروری است مستنداتی بصورت عکس توسط فرد معرفی کننده به موسسه ارسال شود.

نحوه دانلود اپلیکیشن  نت حامی و مراحل عضویت در آن

ابتدا می بایست اپلیکیشن نت حامی را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن نت حامی نسخه اندروید دانلود از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن نت حامی نسخه ios برای گوشی های آیفون اپل دانلود از سیب اپ

وارد کردن شماره موبایل : پس از دانلود اپلیکیشن نت حامی مراحل ذیل را برای نصب و راه اندازی اپلیکیشن انجام دهید.

 

اپلیکیشن نت حامی

اپلیکیشن نت حامی

ارسال کد فعالسازی: بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه خود در اپلیکیشن نت حامی، آیکون ادامه را کلیک نمایید تا یک کد فعالسازی برای شما ارسال گردد سپس این کد فعالسازی را در کادر مربوطه که در تصویر زیر نشان داده شده را وارد کنید

 

اپلیکیشن نت حامی

اپلیکیشن نت حامی

انتخاب طرح و مبلغ مورد نظر جهت حمایت : حالا وارد محیط اپلیکیشن حامی می شوید. در اپلیکیشن نت حامی همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید تعدادی طرح های کسب و کار و پروژه هایی که فعال می باشند در صفحه اصلی اپلیکیشن قابل رویت می باشد.

شما می توانید پس از بررسی طرح و رویت مستندات اجرایی آن، طرح مورد نظر خود را جهت حمایت انتخاب کنید و گزینه یاری رساندن را کلیک نمایید و وارد درگاه پرداخت شده و مبلغ انتخابی را واریز نمایید.

 

نت حامی

نت حامی

 

ناحیه کاربری و پروفایل شما در اپلیکیشن نت حامی

در اپلیکیشن نت حامی بخشی بعنوان حساب کاربری یا پروفایل وجود دارد که در آن مشخصات هر حامی قابل رویت می باشد. در بالای صفحه اپلیکیشن سمت راست همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید با کلیک بر علامت 3خط، نوار منو در زیر آن باز می شود که اولین گزینه آن حساب کاربری می باشد. با رفتن به قسمت حساب کاربری می توانید امتیازتان، رتبه شما در ماه و تعداد نیکوکاری ها به همراه مبلغ آن قابل مشاهده خواهد بود.

در بالای صفحه حساب کاربری، نام حامی نوشته شده است و در کنار آن یک آیکون مداد وجود دارد که با کلیک بر روی آن پنجره ای باز می شود که اطلاعات تکمیلی شما وجود دارد که هنوز تکمیل نشده است. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، تاریخ تولد و جنسیت می باشد. لازم بذکر است اگر در این قسمت یعنی”اطلاعات تکمیلی” سایر اطلاعات مورد اشاره را که خالی می باشد، تکمیل نمایید، 20 امتیاز به شما تعلق می گیرد. هدف از اینکار، تجلیل از حامی برتر می باشد.

 

اپلیکیشن نت حامی

اپلیکیشن نت حامی

مابقی بخش های منو هم شامل:

فرصت های نیکوکاری: طرح های موجود که آماده حمایت می باشند.

آخرین کمک ها: در آن خلاصه نام حامیانی که در طرح مورد نظر شرکت کردند به همراه امتیاز و رتبه و مبلغ همدلی ایشان قابل مشاهده می باشد.

امتیاز من: در این قسمت امتیاز و رتبه شما در ماه مشخص شده و همچنین یک جدول که در آن شیوه ی امتیاز بندی مشخص شده است. لازم بذکر است شما می توانید با معرفی هر 20 نفر برای نصب اپلیکیشن، 50 امتیاز کسب نمایید.

سبد نیکوکاری: مانند سبد خرید در فروشگاه های اینترنتی می باشد که در آن، طرح یا پروژه هایی که انتخاب کردید به این سبد اضافه می شود.

تراکنش های من: در این بخش از اپلیکیشن نت حامی، تراکنش های مالی شما قابل مشاهده است.

معرفی فرصت نیکوکاری: یکی از بخش های جذاب و کاربردی اپلیکیشن نت حامی، معرفی فرصت نیکوکاری است که شما میتوانید فرصت ها و طرح های پیشنهادی خود را با مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز و همچنین آدرس و توضیحات مختصر در این قسمت وارد کرده تا پس از بررسی توسط کارشناسان نت حامی نتیجه به شما اطلاع رسانی گردد.

ارسال کد معرف به دوستان: در این بخش میتوان اپلیکیشن نت حامی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

قوامین و مقررات: این قسمت قوانین و شرایطی است که برای همدلی و فعالیت در اپلیکیشن نت حامی باید رعایت نمود.

درباره ما: از قول نت حامی: بر این باوریم که حمایت‌های خیر خواهانه کلیه افراد و سازمان‌ها در قالب مسئولیت‌های اجتماعی و معنوی باید به سمت اشتغال و راه اندازی کسب و کارهای کوچک بویژه در قشر فعال جامعه هدایت شود. حمایت‌هایی که خود متضمن ایجاد درآمد و شرایط اقتصادی نسبی مناسب برای فرد حمایت شده شود. با این اعتقاد و با فکری نو، اولین سازمان مردم نهاد حامیان اشتغال با مجوز فعالیت از وزارت کشور ، به عنوان بخش خصوصی فعال در حوزه کارآفرینی، در دی ماه سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شده است تا حرکتی متفاوت در جهت کمک به راه‌اندازی کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط ویژه استعدادهای دارای پتانسیل کارآفرینی در بخش‌های مختلف کشور با حمایت عموم مردم و سازمان‌ها انجام شود. دریافت مجوز در سطح ملی ما را درراهی قرار داد تا به‌عنوان یک موسسه خیریه (سمن) در جهت ایجاد اشتغال پایدار و مولد و راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک برای قشر جوان، زنان بد سرپرست وزنان سرپرست خانوار به‌ویژه در مناطق محروم روستایی گام برداریم. پشتوانه ما یاری خداوند و حمایت‌های شما عزیزان از طریق مشارکت جمعی است تا بتوانیم بر پایه بیش از 25 سال سابقه خدمات مشاوره‌ای در حوزه کسب‌وکار این بار خدمات و اهداف خود را در قالب موسسه خیریه و با همراهی یاران همدل با سرعت بیشتری اجرا نماییم. در شبکه حامیان اشتغال نت حامی پروژه‌های خیریه با محوریت خیر نمودن اشتغال به اشتراک گذارده می‌شود تا با همیاری شما دوست عزیز به‌عنوان حامی مالی و شبکه متخصصین نت حامی پشتیبانی فکری و مشاوره‌ای کسب‌وکار ایجادشده گام برداریم. نقطه تمایز ما با سایر فعالیت‌های خیریه‌ای شبکه‌ای، علاوه بر هدف والای اشتغال‌زایی، انتخاب هدفمند نوع کسب و کار در منطقه تحت پوشش حامیان مالی، انتخاب صحیح افراد جوان دارای پتانسیل کارآفرینی و حمایت‌های دایمی نوآوری در کسب و کار آنهاست. شبکه‌ای که تخصص، نوآوری و تفکر کارآفرینی را در امور خیریه وارد می‌کند.

طرح های قابل تعریف جهت حمایت در موسسه نت حامی
حمایت از خرید محصولات کارآفرینان
حمایت از تامین تجهیزات
حمایت از تامین مواد اولیه
حمایت از توانمندسازی از طریق آموزش های مهارتی
حمایت از تامین/اجاره محل فعالیت
حمایت از تجاری سازی دانش فنی
حمایت در تامین سرمایه برای کسب و کارهای نوآورانه خرد و کوچک
تامین مایحتاج زندگی و نیازمندی های مناطق محروم بر حسب تشخیص موسسه

تماس با ما: راه های ارتباطی شامل آدرس و تلفن های تماس و ساعات کاری نت حامی

سوالات متداول مربوط به اپلیکیشن حامی نت:

1- چگونه باید به پرداخت ها در نت‌حامی اعتماد کرد ؟

جهت اعتمادسازی همراهان همدل در خصوص نحوه خرجکرد حمایت ها، اطلاع رسانی مربوط از طریق راه های ارتباطی اعلام شده شما، بصورت مستند (عکس/نوشته/مصاحبه با فرد حمایت شده) انجام می شود.

اپلیکیشن نت حامی گواهی نماد اعتماد الکترونیکی کسب شده نیز تاییدی بر هویت واقعی موسسه نت حامی می باشد.

در ضمن نت حامی، دارای پروانه فعالیت از وزارت کشور در سطح ملی می باشد

2- آیا من هم میتوانم پروژه ای در نت‌حامی تعریف کنم ؟

بله. ما از تعریف طرح استقبال می کنیم. در صورتی که هر یک از شما شخصی را می شناسید که پتانسیل لازم را دارد و در فعالیت کسب و کار خود به هر دلیلی با مشکل روبروست، می توانید با ارایه مستندات لازم (عکس) با ما در تماس باشید. ارسال این طرح ها از طریق بخش “معرفی فرصت های نیکوکاری” امکان پذیر است.

3- در صورت شکست پروژه ، مبالغ پرداخت شده قابل بازگشت هستند ؟

مبالغ همیاری شما در صورت شکست پروژه مورد نظر شما، صرف سایر امور خیریه اولویت دار موسسه می شوند و اطلاع رسانی لازم در این خصوص به شما انجام می پذیرد.

امتیاز دهی در اپلیکیشن به چه منظور انجام می گیرد؟

امتیاز دهی به اپلیکیشن صرفا به منظور تجلیل از افراد خیر به مناسبت های مختلف، برگزاری همایش های حضوری و آشنایی بیشتر طرفین انجام می پذیرد. از این طریق امکان شکل گیری فعالیت های جانبی گروهی و آشنایی افراد خیر با یکدیگر وجود خواهد داشت.

نت‌حامی راهی آسان است در جمع آوری کمک های دسته جمعی و مردمی، به کمک نت حامی به راحتی می توانید پرداخت های نیکوکارانه خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن آنلاین پرگار نیز بازدید نمایید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حامی چهارشنبه , 26 سپتامبر 2018 - 12:21

کار پسندیده هست تشکر

[…] اپلیکیشن نت حامی مشارکت در سرمایه گذاری […]