کد خبر : 378
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 سپتامبر 2018 - 11:41

ویدئوهای آموزشی آنلاین با اپلیکیشن پرگار

ویدئوهای آموزشی آنلاین با اپلیکیشن پرگار

اگر به دنبال یادگیری و آموزش هستید حتما روزانه به دنبال آموزش های ویدئو هستید تا مسیر یادگیری را برای شما آسان تر کنند. برای اکثر افراد هیچ چیز مانند یک ویدیوی آموزشی راحت تر و گیرا تر در امر آموزش نیست و شاید مطالعه مقاله های متنی مانند pdf یا وب سایت های آموزشی

اگر به دنبال یادگیری و آموزش هستید حتما روزانه به دنبال آموزش های ویدئو هستید تا مسیر یادگیری را برای شما آسان تر کنند. برای اکثر افراد هیچ چیز مانند یک ویدیوی آموزشی راحت تر و گیرا تر در امر آموزش نیست و شاید مطالعه مقاله های متنی مانند pdf یا وب سایت های آموزشی برای شما هم خسته کننده باشند و مطمئنا وقت گیر هم خواهند بود.

البته آموزش از طریق مراجع و متن های طولانی قطعا شما را ماهر تر می کند و از تمامی جزئیات آگاه می سازد اما سبک و روحیه افراد امروز نشان می دهد که بیشترین مخاطبان که نیاز به آموزش دارند را ویدئو های آموزشی هستند. سایت های بسیازی هستند که این ویدئو ها را به شما می رسانند و یا حتی در آپارات و یوتیب هم می توانید فیلم های بیشمار ویدئویی پیدا کنید.

اپلیکیشن آموزش ویدئویی پرگار

اپلیکیشن آموزشی پرگار منبعی از این ویدئو هاست که سعی کرده همه این آموزش ها را گردآوری کند و در دسته بندی های مناسب به کاربران ارائه دهد. جدا از اینکه در چه زمینه ای نیاز به تخصص دارید و به دنبال چه آموزشی هستید می توانید از طریق این اپلیکیشن در هر سن و سال و زمینه شغلی ای مطالب آموزشی را بصورت فایل های ویدئویی مشاهده نمائید.

دسته بندی موضوعی ویدئو های آموزشی

ویدیوهای پرگار در یازده دسته تقسیم بندی شده اند: از یادگیری زبان و بازی سازی و کار با نرم افزارها گرفته تا مباحث ساده تری مثل ساخت کاردستی و ترفند و آموزش های کودکان. بسیاری از این ویدیوها دارای مسیر یادگیری هستند، یعنی به صورت قدم به قدم می توانید با آن ها پیش بروید تا مهارت خاصی را یاد بگیرید.

موضوعات آموزشی اپلیکیشن پرگار

موضوعات آموزشی اپلیکیشن پرگار

پرگار برای ساخت ویدیوهای آموزشی ضمن تولید محتوای اختصاصی، اقدام ارزشمند دیگری انجام داده و گلچینی از ویدیوهای آموزشی وبسایت لیندا را با دوبله فارسی و قیمتی ارزان در اختیار کاربران ایرانی قرار داده تا همه بتوانند از این ویدیوهای بسیار مفید بهره مند شوند.

تعرفه استفاده از فیلم های آموزشی

اکثر این ویدئو ها را می توانید بصورت رایگان تماشا نمائید و برای دیگر ویدو های آموزشی که پولی هستند هم نیازی نیست جداگانه هزینه ای پرداخت نمائید. کافیست حق اشتراک یک ماهه را بپردازید تا به تمامی منابع دسترسی پیدا کنید و از تماشای ویدئو ها آموزشی بهره مند شوید.

خرید اشتراک ویدئوی آموزشی

خرید اشتراک ویدئوی آموزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.