کد خبر : 829
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 جولای 2021 - 10:20

خانه های لوکس در برلین

خانه های لوکس در برلین

املاک و مستغلات در برلین در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی یکی از ارزان ترین املاک و مستغلات در اروپا است. این شهر پر جنب و جوش است ، اما بیشتر ساکنان این شهر اجاره خانه های خود را ترجیح می دهند و این از زمان دیوار برلین به یک سنت تبدیل شده است. تقاضا

املاک و مستغلات در برلین در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی یکی از ارزان ترین املاک و مستغلات در اروپا است. این شهر پر جنب و جوش است ، اما بیشتر ساکنان این شهر اجاره خانه های خود را ترجیح می دهند و این از زمان دیوار برلین به یک سنت تبدیل شده است.

تقاضا برای خانه های لوکس ، به ویژه امروزه ، پس از 20 سال ادغام به طور قابل توجهی در حال افزایش است و بیشتر کسانی که به املاک و مستغلات علاقه مند هستند خانه هایی را انتخاب می کنند که در ساختمانهایی با طراحی معماری Art de Coux واقع شده اند. این ساختمان ها دارای ویژگی های معماری متمایز مانند سقف های بلند و کف های چوبی هستند.

محله های معرف برلین

آپارتمانهای لوکس واقع در مناطق مرکزی شهر بسیار محبوب هستند. انتخاب محله مناسب بسیار مهم است ، به عنوان مثال میته که در برلین شرقی سابق واقع شده است یکی از گرانترین مناطق در مرکز شهر محسوب می شود که شامل بندر براندنبورگ ، خانه اپرا و ولیعهد است.

محله های معروف برلین در مرکز شهر

قصر مجلل پرینتزولر برگ همچنین دارای بسیاری از کافه ها ، رستوران ها و گالری ها است ، در حالی که منطقه شارلوتنبورگ شامل کاخ شارلوتنبورگ و همچنین معروف ترین خیابان خرید ، Kurfuerstendamm است. منطقه مسکونی Zelendorf افراد زیادی را به خود جلب می کند و در نزدیکی دریاچه Vanasse ، جنگل Grunwald و نزدیک به رودخانه زیبا Havel واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.