کد خبر : 697
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 جولای 2021 - 12:39

رزومه فعالیت های دومان سهند و بیوگرافی

دومان سهند کیست؟

بسیاری از افراد به دنبال رزومه سازی بسیار قوی در حوزه کاری خود هستند . زیرا که با خواندن رزومه افراد موفق و بیوگرافی آنان میتوان خط مشی آنان را سر لوحه کار خود قرار داده و به موفقیت های شیرینی دست پیدا نمود.

حال اگر شما در حوزه های متفاوتی همانند بانکداری، سرمایه گذاری، کارآفرینی،خبرنگاری و روزنامه نگاری به دنبال فرد موفقی میگردید، کافی است همراه ما باشید. افراد زیادی هستند که در یک حوزه فعالیت کنند و موفق می شوند اما افراد بسیار کمی هستند که بتوانند در حوزه های مختلف مشغول به کار شوند چه برسد به آن که بتوانند در چندین حوزه موفق شوند. اما اگر رزومه دومان سهند را بخوانید خواهید فهمید که دومان سهند مثال نقض ضرب المثل با یک دست نمیتوان چند هندوانه را برداشت، است.

بیوگرافی دومان سهند

بیاید از ابتدا نگاهی گذار به زندگی دومان سهند بیندازیم. دومان سهند در سال 1361 در بحبوحه جنگ هشت ساله در خانواده ای که علاقه ای زیاد به فرهنگ و اقتصاد داشتند چشم به جهان گشود، شاید تاثیر همان دوران است که دومان را بسیار جنگجو و تلاشگر بار آورده است. از آنجا که پدر در هر خانواده ای همانند چراغی روشن به آینده فرزند خود نور میبخشد.نقش پدر دومان در سمت و سو گرفتن دومان به شغل روزنامه نیز بی تاثیر نبود . پدر دومان سهند هر روز صبح ده ها روزنامه را میخرید و با دقت و علاقه آن ها را میخواند. این علاقه همانند بذری در جان دومان کوچک کاشته شد و او را به سمت رویای او که همان شغل روزنامه نگاری و خبرنگاری بود، سوق داد.

بیوگرافی دومان سهند

پس از سالها تلاش و کوشش دومان سهند توانست جایگاه بسیار بالایی در این حوزه کسب کند و با بزرگان و صاحبان نشریه نشت و برخواست کند. تمامی نشریات و روزنامه های کشور از نبود اسپانسر مالی تحت فشار هستند. و تا بحال بسیاری از نشریات به همین علت توقف شده اند. دومان سهند نیز از این قضیه کاملا مطلع بود و با هدف تقویت بنیاد روزنامه ها حمایت مالی دو روزنامه و دو ماهنامه را به عهده گرفت. بعد از آن دومان سهند موسس روزنامه خود شد. شما نیز برای خواندن برخی از خبرها و نشریات دومان میتوانید به توییتر دومان سهند مراجعه کنید.

بعد از تجربه های متفاوت در سرمایه گذاری، دومان سهند رو به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف گذاشت که به آنان اشاره میکنیم: سرمایه گذاری دومان سهند در صنعت گردشگری

سرمایه گذاری دومان سهند در حوزه روزنامه داری و نشریات

سرمایه گذاری دومان سهند در صنعت هتل داری

سرمایه گذاری دومان سهند در حوزه رستوران داری

سرمایه گذاری دومان سهند در حوزه ساخت فیلم سینمایی

سرمایه گذاری دومان سهند در حوزه موسیقی

بعد از فعالیت های متفاوت در حوزه های اقتصادی،پولی و مالی دومان سهند علاقه به بانکداری هوشمند پیدا کرده است. شما نیز میتوانید مطالب دومان سهند در این حوزه را از لینکدین دومان سهند بخوانید.

ویدئو معرفی و فعالیت های دومان

نوشته های دومان سهند در حوزه های مختلف

برای مطالعه نوشته ها و یادداشت های دومان میتوانید به وب سایت های ذیل مراجعه نمایید:

وب سایت دومان فاند به آدرس www.doumanfund.com

وب سایت دومان مانی به آدرس www.doumanmoney.com

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.