کد خبر : 441
تاریخ انتشار : شنبه 22 سپتامبر 2018 - 12:46

پیام رسان رینگ، معرفی و دانلود

پیام رسان رینگ، معرفی و دانلود

پیام رسان رینگ یکی دیگر از اپلیکیشن های مسیجینگ ایرانی است که تولید و توسعه آن داخلی انجام شده است که امکانات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. آیا این پیام رسان های ایرانی می توانند جایگزین تلگرام و دیگر پیام رسان های قوی بین المللی شومد؟ در ادامه با ما همراه باشید

پیام رسان رینگ یکی دیگر از اپلیکیشن های مسیجینگ ایرانی است که تولید و توسعه آن داخلی انجام شده است که امکانات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. آیا این پیام رسان های ایرانی می توانند جایگزین تلگرام و دیگر پیام رسان های قوی بین المللی شومد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با امکانات و قابلیت های این پیام رسان ایرانی بیشتر آشنا شویم.

پیام رسان رینگ، حلقه اتصال کاربران در فضای مجازی است که دارای تمامی امکانات عمومی پیام رسان ها، امکان تماس صوتی رایگان و… و به زودی خدمات بیشتر دیگری از جمله، فروشگاههای آنلاین، سرویس های مالتی مدیا، سرویس های ذخیره سازی ابری و … بر بستر رینگ در اختیار شما قرار میدهد.

پیام رسان رینگ دنیایی از اطلاعات کاربردی، خدمات مفید، بازی و سرگرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان رینگ می‌توانید محتوا یا موضوع موردنظر خود را انتخاب کرده و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات دلخواه را تجربه کنید. در بازی‌های آنلاین رینگ با دوستان خود رقابت کنید و آن‌ها را به چالش بکشید.

در این پیام رسان می‌توانید به‌صورت دونفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنید و از سرعت بالا، آسان بودن دسترسی و رابط کاربری جذاب رینگ لذت ببرید.

این اپلیکیشن یک مسنجر ایرانی امن است و دانلود این اپلیکیشن به شما پیشنهاد میشود.

پیام رسان ring

پیام رسان ring

امکانات اپلیکیشن رینگ

  • چت دو نفره و ایجاد گروه
  • ارسال عکس و ویدئو
  • ارسال استیکر
  • تغییر پوسته به انتخاب خودتان
  • ایجاد رمز عبور برای افراد ناشناس
  • اطلاعات، خدمات، بازی و سرگرمی

این پیام‌رسان با ارائه پلت‌فرمهای مختلفی همچون اندروید، IOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا همیشه و در هر لحظه به دنیای ارتباطات دسترسی داشته باشند.

پیام رسان رینگ

پیام رسان رینگ

دانلود پیام رسان رینگ

شما می توانید پیام رسان رینگ را روی تلفن همراه خود و یا کامپیوتر شخصی خود تجربه نمایید. می توانید پیام رسان رینگ را از مارکت‌های معتبر مانند گوگل پلی استور، اپ استور، کافه بازار، سیب اپ و دیگر مارکت های معتبر دریافت نمایید.

دانلود پیام رسان رینگ نسخه اندروید با لینک مستقیم

دانلود پیام ریان ring نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه iOS پیام رسان رینگ

دانلود پیام رسان رینگ از گوگل پلی استور

دریافت پیام رسان رینگ از سیب اپ

دانلود نسخه دسکتاپ پیام رسان رینگ

دانلود پیام رسان رینگ

دانلود پیام رسان رینگ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.