کد خبر : 786
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 جولای 2021 - 17:27

چطور یک خانه با طراحی دکوراسیون روستیک داشته باشیم؟‌

چطور یک خانه با طراحی دکوراسیون روستیک داشته باشیم؟‌

سبک روستیک یا همان سبک روستایی یک سبک طراحی مانند خانه های کشاورزی ، توسکانی یا ساحلی را نیز می توان به عنوان روستیک توصیف کرد. طراحی روستایی برعکس طراحی مدرن یا معاصر است. علاوه بر این ، دکوراسیون روستایی نیز کاملاً بی تکلف است ، زیرا نوعی از سبک طراحی است که می توانیم

سبک روستیک یا همان سبک روستایی یک سبک طراحی مانند خانه های کشاورزی ، توسکانی یا ساحلی را نیز می توان به عنوان روستیک توصیف کرد.

طراحی روستایی برعکس طراحی مدرن یا معاصر است. علاوه بر این ، دکوراسیون روستایی نیز کاملاً بی تکلف است ، زیرا نوعی از سبک طراحی است که می توانیم به طرز باورنکردنی و راحتی به آن دسترسی داشته باشیم .

جایی که باید در آن احساس خوش آمد گویی و راحتی داشته باشید و با یک پالت رنگی آرامبخش و سنتی پذیرای خود باشید.

رنگ های طبیعی خنثی مانند بژ ، سفید ، قهوه ای و خاکستری همه در این سبک ضروری هستند ، اما رنگ های گرمتر نیز انتخاب می شوند.برخلاف سایر سبک های دکوراسیون مدرن مانند مدرن و اواسط قرن ، طراحی روستایی اغلب سنگین توصیف می شود.

سبک دکوراسیون روستیک
سبک دکوراسیون روستیک

ویژگی ها و راهنماهای طراحی داخلی روستایی:

1- چوب واقعی : هنگام طراحی روستیک ، چوب واقعی انتخاب می شود. از کفهای عریض تخته گرفته تا میزها.

2- بافت : وقتی صحبت از دوام و مقاومت می شود ، از آنجا که دکوراسیون روستایی از مواد طبیعی زیادی استفاده می کند ، انتظار داشته باشید که از نظر ترکیبات تنوع زیادی داشته باشد.چوب های درشت با دانه ای شفاف ، فرش های ایرانی ، پوست حیوانات یا شومینه های سنگ خام از عناصر رایج تزئینات روستایی هستند.

3- صنایع دستی : وسایل دکوراسیون روستایی اغلب یک پارچه هستند ، بنابراین اگر میخواهید آن ها را انتخاب کنید قطعات دست ساز را انتخاب کنید. سعی کنید از وسایل آنتیک استفاده کنید.

5- سادگی : تمرکز سبک روستایی باید بر روی مواد می باشد ، نه طراحی. میزها و صندلی های ساده به چشم اجازه می دهد تا به جای شکلی که آنها دارند ، روی مواد متمرکز شود.

6- مکان ها : اگر فضاهایی در معرض دید دارید ، آنها را به همین ترتیب حفظ کنید ، خواه یک خانه کشاورزی روستایی در حومه شهر باشد یا یک خانه ساحلی در Tsukana .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.