کد خبر : 476
تاریخ انتشار : شنبه 22 سپتامبر 2018 - 15:18

گوشی شاپ وب سایت فروش اقساطی کالا

گوشی شاپ وب سایت فروش اقساطی کالا

در وب سایت گوشی شاپ شما میتونید هر کالایی رو که بخواید به صورت اقساطی خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ در سال ۱۳۸۴ بعنوان اولین وب سایت اطلاع رسانی و فروشگاه تخصصی گوشی موبایل آغاز بکار کرد و در آستانه یازدهمین سالگرد فعالیت خود اقدام به بازنویسی نسخه نرم افزاری سایت نموده است و

در وب سایت گوشی شاپ شما میتونید هر کالایی رو که بخواید به صورت اقساطی خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ در سال ۱۳۸۴ بعنوان اولین وب سایت اطلاع رسانی و فروشگاه تخصصی گوشی موبایل آغاز بکار کرد و در آستانه یازدهمین سالگرد فعالیت خود اقدام به بازنویسی نسخه نرم افزاری سایت نموده است و افتخار دارد که با بهره مندی از تیم متخصص و متبحر نرم افزاری، اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند کاملا ایرانی را بنیان نهاده است.

کسب نماد اعتماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، حضور در هیات موسس و عضویت در هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و موفقیت در استمرار حضور ده ساله، مرهون اعتماد کاربران محترم است و گوشی شاپ قدردان این اعتماد بوده و بعنوان یک فروشگاه اینترنتی رعایت جانب انصاف و صداقت بعنوان اصلی ترین پایه این اعتماد را سرلوحه کار خود می داند و همواره سعی در گسترش خدمات خود خواهد داشت به نحوی که بزودی خدمات نوینی را در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به کاربران و خریداران رونمایی خواهد کرد.

در زیر، کالاهای موجود در گوشی شاپ که می توانید آنها را در اقساط ماهیانه 24 قسط خریداری کنید

انواع گوشی های هوشمند در برندهای متنوع گوشی شاپ

انواع موبایل و تبلت‌های سامسونگ، اپل، سونی، اچ تی سی، هواوی، الجی، نوکیا، شیائومی از جمله جدیدترین سری آیفون و گوشی های خانواده گلکسی سامسونگ رو قسطی بخر.

انواع تبلت در برندهای متنوع در گوشی شاپ

بازی و سرگرمی در گوشی شاپ

کنسول های بازی سونی پلی استیشن 4، مایکروسافت ایکس باکس، نینتندو سوئیچ و لوازم جانبی مرتبط با آن ها.

لوازم خانه در گوشی شاپ

تنوع کاملی از انواع لوازم خانگی، مثل ماشین های لباسشویی و ظرفشویی، یخچال های ساید بای ساید و دوقلو، مایکروویو و کولر گازی از برندهای سامسونگ، الجی، اسنوا، بوش، ایکس ویژن و…

لوازم آشپزخانه در گوشی شاپ

صوتی و تصویری در گوشی شاپ

تلویزیون های هوشمند و ساده سامسونگ، الجی، ایکس ویژن، سونی در کنار حرفه ای ترین سیستم های صوتی، پحش کننده های خانگی و اسپیکرهای اونکیو، پایونیر، کنکورد، مکسیدر و سینماهای خانگی قدرتمند.

دوربین عکاسی در گوشی شاپ

زیبایی و سلامت در گوشی شاپ

اپیلاتور، ریش تراش، موزن گوش و بینی، ماشین اصلاح سر و صورت با تضمین بهترین قیمت و کیفیت از برندهای براون، فیلیپس، پاناسونیک، فیلیپس، رمینگتون، بابیلیس و…

انواع لپ تاپ در گوشی شاپ

محبوب ترین لپ تاپ های ایسوس، ایسر، لنوو، اچ پی، اپل و سایر برندها برای بازی، امور گرافیکی، نقشه برداری، کار با نرم افزارهای مهندسی و صنعتی.

دو روش برای خرید اقساطی وجود داره

1- خرید اقساطی از گوشی شاپ با چک بانکی

اطلاع رسانی تلفنی

پس از تکمیل اطلاعات، مراحل اعتبارسنجی شما، توسط واحد حقوقی گوشی‌شاپ انجام شده و تنها در صورت تایید اطلاعات، با شما تماس گرفته میشه.

چه تعداد چک لازم است؟

در صورتی که امکان ارائه چک به تعداد اقساط کالا را نداری،‌ می‌تونی در ازای هر دو یا سه قسط، یک برگ چک ارائه بدی.

مطابقت کامل اطلاعات

اطلاعات وارد شده در فرم بایستی با اطلاعات صاحب حساب جاری، مطابقت کامل داشته باشه و اگه با چک شخص دیگری قصد خرید داری، باید اطلاعات ایشان را وارد کنی.

میزان پیش‌پرداخت

مبلغ پیش پرداخت باید حداقل یک چهارم مبلغ کل فاکتور باشه.

حداکثر تعداد اقساط

تعداد اقساط بنا بر اعلام شما میتونه از 2 تا 24 قسط (ماه) باشه.

ارائه چک های صیاد

در صورت تایید حساب، برای خرید اقساطی با چک، بایستی چک های شما صیاد باشند.

 

2- خرید اقساطی از گوشی شاپ بدون چک بانکی

ارائه سفته بانکی

در صورت تایید اطلاعات، برای خرید اقساطی بدون چک، باید یک عدد سفتهبه مبلغ کل فاکتور ارائه کنی.

مدارک ارسالی

فایل های ارسالی باید خوانا و با وضوح مناسب باشن.
یادتون باشه گواهی کسر از حقوق به ازای اقساط ماهیانه، باید برای شرکت نیک راستین پارسا صادر شده باشه.

گواهی کسر از حقوق

تنها در صورتی که در سازمان یا ارگان دولتی مشغول به کار هستی میتونی از روش خرید اقساطی بدون چک استفاده کنی (گواهی کسر از حقوق شرکت های خصوصی پذیرفته نمیشن)

اطلاع رسانی تلفنی

پس از تکمیل اطلاعات، مراحل اعتبارسنجی شما، توسط واحد حقوقی گوشی‌شاپ انجام شده و تنها در صورت تایید اطلاعات، با شما تماس گرفته میشه.

میزان پیش‌پرداخت

مبلغ پیش پرداخت باید حداقل یک چهارم مبلغ کل فاکتور باشه.

حداکثر تعداد اقساط

تعداد اقساط بنا بر اعلام شما میتونه از 2 تا 24 قسط (ماه) باشه.

شرایط اقساط بدون چک در وب سایت گوشی شاپ :

  •  مبلغ پیش پرداخت باید حداقل یک چهارم مبلغ کل فاکتور باشد.
  •  پس از تکمیل اطلاعات، مراحل اعتبارسنجی شما، توسط واحد حقوقی گوشی‌شاپ انجام شده و در صورت تایید اطلاعات، با شما تماس گرفته خواهد شد.
  •  فایل ارسالی فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق، باید خوانا و با وضوح مناسب باشند.
  •  توجه داشته باشید، تنها گواهی کسر از حقوق شرکت‌های دولتی، پذیرفته شده و این گواهی بایستی خطاب به شرکت “نیک راستین پارسا” صادر شده باشد.
  •  در صورت تایید اطلاعات، برای خرید اقساطی بدون چک، باید یک عدد سفته به مبلغ کل فاکتور و گواهی کسر از حقوق به ازای اقساط ماهیانه ارائه نمایید.

تضمین 7 روزه بازگشت کالای خریداری شده در گوشی شاپ

گوشی شاپ در صورت بروز هر مشکلی خدمات بازگشت 7 روزه کالا رو برای مشتریانش فراهم کرده و در صورت مواجه شدن با هر مشکلی می تونی گوشیت رو تعویض کنی و یا حتی اون رو مرجوع کنی…گوشی شاپ رضایت و آسودگی خاطر مشتریان را دغدغه اصلی خود دانسته و همواره تلاش می کند بهترین کالاها و خدمات را در وبسایت خود عرضه نماید. لذا گوشی شاپ پس از فروش نیز همراه و پاسخگوی مخاطبان خود می باشد. برای بهره مندی از خدمات پس از فروش گوشی شاپ شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

شرایط بازگشت کالا:

ایراد فنی(سخت افزاری) در دستگاه و یا لوازم جانبی خریداری شده:
در صورت وجود ایراد سخت افزاری در محصول خریداری شده حداکثر تا 7 روز غیر کاری پس از دریافت، آن را به کارشناسان گوشی شاپ اطلاع دهید.
برای بازگرداندن کالا لازم است محصول در جعبه اصلی خود به گوشی شاپ بازگردانده شود لذا جعبه و یا بسته بندی آن را سالم نگاه دارید. توجه داشته باشید هرگونه برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد
ضمانت بازگشت کالا، شامل ایرادات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه دستگاه) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نمی‏‏باشد.

وجود مغایرت:
در صورتی که کالای ارسال شده با اطلاعات ثبت شده در وبسایت مغایرت دارد، حداکثر تا 24 ساعت (یک روز) پس از دریافت محصول، موضوع را از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری به گوشی شاپ اطلاع دهید.
اگر مغایرت از روی اطلاعات جعبه و یا بسته بندی کالا قابل تشخیص است برای استفاده از ضمانت بازگشت، دستگاه نباید از حالت بسته بندی اورجینال (پلمپ) خارج شود.
عکس های از محصولات که در وبسایت درج شده اند، جهت ساده سازی و کمک به مشتری برای خرید راحت تر است و این امکان وجود دارد در برخی جزییات با کالای اصلی متفاوت باشد. معیار وجود مغایرت، مشخصات فنی درج شده در وبسایت گوشی شاپ می باشد.

ایراد و یا آسیب دیدگی فیزیکی
آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی (مانند خط و خش، شکست شیشه و …) باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری به گوشی شاپ اطلاع داده شود.
جعبه اصلی دستگاه را سالم نگاه داشته و توجه شود که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

امکان تعویض در صورت انصراف از خرید
در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده، در کوتاه ترین زمان با واحد ارسال گوشی شاپ تماس گرفته و انصراف خود را اطلاع دهید.
در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز غیر کاری می تواند موضوع را به گوشی شاپ اطلاع دهد. در این حالت که باید با تایید کارشناسان گوشی شاپ همراه باشد، دستگاه نباید از بسته بندی خارج و پلمپ آن باز شده باشد. همچنین در صورتی که دستگاه با هدیه فروخته شده، هدیه نیز باید همراه کالا بازگردانده شود.
به این موضوع دقت شود که با تغییر در بسته بندی اولیه (پلمپ)، امکان استفاده از ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت.
همچنین توجه داشته باشید که در این حالت هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل:
آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری به گوشی شاپ اطلاع داده شود.
در ارسال های راه دور ، با توجه به بسته بندی استاندارد گوشی شاپ و همچنین ارسال از طریق پست پیشتاز (و اعلام شماره مرسوله)، در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت آن به عهده شرکت حمل کننده (پست) می باشد و گوشی شاپ تنها با تایید شرکت حمل کننده و برای ساده سازی پیگری مشتریان، اقدام به بازگشت وجه خواهد نمود.
دستگاه و یا محصولات آسیب دیده و لوازم درون آن باید به همان صورتی که مشتری تحویل گرفته به همراه صورت جلسه شرکت پست و فاکتور، برای گوشی شاپ ارسال شود.
در صورتی که آسیب، هنگام تحویل قابل مشاهده است بهتر است مشتریان از دریافت آن خودداری نمایند تا سفارش برای بررسی و ارسال مجدد، به گوشی شاپ عودت شود.

گوشی های دارای ضمانت شرکت های وارد کننده و خدمات دهنده:
دستگاه های مشمول گارانتی شرکت های وارد کننده و یا ارائه کننده خدمات گارانتی، تحت شرایط تعیین شده توسط شرکت ضمانت کننده از خدمات این شرکت ها برخوردار می باشند.
خدمات بازگشت کالای مربوط به این دستگاه ها صرفا برای آسیب دیدگی فیزیکی (شکستگی، خط و خش و آسیب های ظاهری) و مغایرت با اطلاعات وبسایت ارائه می گردد که باید حداکثر تا 24 ساعت پس از در دریافت کالا از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری، به گوشی شاپ اطلاع داده شود. سایر خدمات لازم توسط شرکت گارانتی کننده ارائه می شود و دریافت این خدمات می بایست توسط مشتریان محترم صورت گیرد.
مشتریان محترم در مواجهه با شرکت های حمل و نقل همواره می بایست از قبول سفارشاتی که بسته بندی معیوب و آسیب دیده دارند خودداری نمایند. این مطلب در مورد گوشی شاپ نیز صدق می کند، زیرا گوشی شاپ پس از تحویل کالا به صورت سالم و مطابق با استاندارد های شرکت حمل مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی بسته بندی ندارد و تنها دستگاه هایی شامل ضمانت بازگشت کالا می شوند که در بسته بندی و جعبه سالم برای گوشی شاپ ارسال شوند.
تست ضدآب، ضد ضربه بودن و سایر ویژگی های گوشی های موبایل در خصوص کالاهایی که دارای این ویژگی ها هستند تحت شرایط خاص و با توجه به استانداردهای تولید کننده امکان پذیر است؛ لذا گوشی شاپ در قبال تست های انجام شده توسط کاربران، مسئولیتی نخواهد داشت.

ملاک زمان تحویل، تاریخ و ساعت درج شده در رسید مرسوله توسط شرکت حمل کننده است.

نحوه ارسال کالا
لطفا پس از هماهنگی با کارشناسان گوشی شاپ اقدام به ارسال دستگاه نمایید.
دستگاه و تمامی لوازم همراه آن را در جعبه اصلی خود قرار داده و به همراه فاکتور فروش به صورت صحیح بسته بندی نمایید. اگر دستگاه را هدیه کرده اید و فاکتور همراه دستگاه ارسال نشده، شماره سفارش را از حساب کاربری خود در گوشی شاپ دریافت کرده و همراه دستگاه ارسال نمایید.
توجه نمایید که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه دستگاه و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. اگر نیاز به شرح موضوع می باشد آن را در برگه ای جداگانه نوشته و درون پاکت فاکتور قرار دهید.
در صورتی که دستگاه را ازطریق پست پیشتاز دریافت کرده اید، رسید پستی و یا صورت جلسه پست را به همراه دستگاه ارسال نمایید.
لطفا پیش از ارسال دستگاه، رمز عبور و یا الگوی خود را از روی دستگاه حذف نمایید تا کارشناسان گوشی شاپ قادر به تست دستگاه باشند.
همچنین اطلاعات شخصی خود را از روی دستگاه حذف نمایید؛ گوشی شاپ تعهدی در قبال اطلاعات روی دستگاه نخواهد داشت.
در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید برای ارسال کالا با گوشی شاپ تماس گرفته و درخواست ارسال پیک نمایید و در صورتی که ساکن سایر شهر ها می باشید، دستگاه را از طریق پست پیشتاز برای گوشی شاپ ارسال نمایید؛ زیرا پرداخت هزینه ارسال بر اساس نرخ پست پیشتاز قابل انجام خواهد بود. همچنین رسید پستی را نیز به همراه دستگاه و فاکتور برای گوشی شاپ ارسال نمایید. پرداخت هزینه پست تنها با دریافت رسید پست پیشتاز انجام خواهد شد.

هزینه ارسال:
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی با اطلاعات جداول وبسایت و یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان گوشی شاپ برسد، هزینه‌های ارسال به عهده گوشی شاپ خواهد بود.
به یاد داشته باشید که رسید مهر شده شرکت پست نیز همراه دستگاه ارسال شود.
ارسال کالا هنگامی که مشتری از خرید خود منصرف شده و یا ایراد و مغایرت از سوی کارشناسان گوشی شاپ در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان گوشی شاپ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

رسیدگی به کالاهای مرجوعی
ایراد ها و یا مغایرت های اعلام شده، توسط کارشناسان گوشی شاپ مورد بررسی قرار می گیرد، و در صورت تایید، دستگاه تعویض شده و یا بنا به درخواست مشتری با دستگاه دیگری جایگزین می شود. توجه شود که معیار عمل و اقدام گوشی شاپ، نظر کارشناسان این شرکت می باشد.
تعویض در صورتی انجام می شود که دستگاه مورد نظر در انبار گوشی شاپ وجود داشته باشد. اگر حین رسیدگی به درخواست مشتری، موجودی دستگاه تمام شود، گوشی شاپ با انتخاب مشتری دستگاه دیگری برای وی ارسال کرده و یا مبلغ پرداختی به مشتری بازگردانده می شود. البته در صورت انتخاب دستگاه دیگر مابه التفاوت آن به مشتری بازگردانده شده و یا پیش از ارسال، از مشتری دریافت می شود.
همچنین پایان موجودی کالا در انبار گوشی شاپ و یا ارزان شدن دستگاه در مراحل رسیدگی به درخواست، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نکرده و گوشی شاپ تنها می تواند مبلغ پرداخت شده توسط مشتری را به وی بازگرداند.
روند رسیدگی به کالاهای مرجوعی پس از دریافت دستگاه که شامل تست و اعلام نظر کارشناسان گوشی شاپ می باشد ممکن است حتی تا 72 ساعت به طول بیانجامد. روند تست و اعلام نظر کارشناسان بنا به این موضوع زمانبر است که در برخی موارد نیاز به هماهنگی با شرکت وارد کننده کالا می باشد و همچنین تست دستگاه های الکترونیکی بعضا باید در طول زمان صورت گیرد تا از نبود مشکل اطمینان حاصل شود. البته گوشی شاپ تمام سعی خود را انجام خواهد داد تا در اسرع وقت رسیدگی به درخواست مشتری انجام شود.
پس از اعلام نظر کارشناسان، بازگرداندن مبلغ سفارش و یا تعویض کالا ظرف 24 ساعت انجام خواهد شد.

ارسال و تحویل کالا

رویکرد گوشی شاپ ارائه بهترین خدمات به خریداران است و بدیهی است ارسال و تحویل کالا در کمترین زمان ممکن یکی از دغدغه های مهم سایت باشد.

۱- از طریق پیک موتوری : ( ویژه شهر تهران )
کلیه سفارشات ثبت در ساعات کاری، همان روز تحویل داده خواهند شد و تحویل سفارشات بعد از ساعات کاری به روز بعد موکول خواهد شد.

۲- از طریق پست پیشتاز:
پس از تائید و پردازش سفارش، کالای مورد نظر حداکثر طی مدت ۳ روز کاری به مشتری تحویل داده خواهد شد. شما میتوانید با در اختیار داشتن شماره پیگیری مرسوله پستی خود، نسبت به رهگیری کالای ارسال شده از طریق سایت زیر اقدام نمائید:
http://itemtracking.post.ir
کلیه مرسولات پستی تحت پوشش بیمه ارسال قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن حراج آنلاین بیدونت تا 99% زیر قیمت بازار

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.