کد خبر : 858
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 جولای 2021 - 12:21

5 ایده وبلاگ تجارت الکترونیک برای تقویت استراتژی بازاریابی محتوای شما

اندازه کسب و کار شما مهم نیست ، هدف یک وبلاگ تجارت الکترونیکی این است که مشتریان را در یک مکالمه درگیر کنید. شروع آن مکالمه با ارائه اطلاعات عینی عملی برای مشتریان فعلی و آینده بسیار آسان تر است.

وبلاگ نویسی موثر به استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیکی شما کمک می کند و به رشد تجارت شما کمک می کند. با افزایش تعداد خوانندگان ، باید دلایل بیشتری برای بازگرداندن مطالب خود به آنها ارائه دهید. البته ، موضوعاتی که در مورد آنها بلاگ می گذارید چیست؟

در اینجا بهترین ایده های وبلاگ تجارت الکترونیکی برای جذب کاربران و بازگشت آنها به سایت شما برای محتوای بیشتر وجود دارد.

ایده های وبلاگ تجارت الکترونیکی برای افزایش تعامل

طوفان مغزی ممکن است گاهی آزار دهنده باشد ، اما لازم نیست. قبل از اینکه موهای خود را بکشید ، با مدیران ، تیم های فروش ، بخش بازاریابی و هر کس دیگری که با مشتری تعامل دارد ، ایده های بالقوه وبلاگ تجارت الکترونیک را ارائه دهید.

این جلسات طوفان فکری به شما کمک می کند لیستی از موضوعاتی را که می تواند در هر تعداد پست جذاب وبلاگ قالب بندی شود ، تهیه کنید. تهیه لیست بزرگی از ایده ها شروع خوبی است ، اما برای تعیین اینکه آیا آنها مناسب شرکت شما هستند ، بحث بیشتر لازم است.

برای کمک به شما در جهت گیری صحیح ، 5 ایده وبلاگ تجارت الکترونیکی را به اشتراک می گذاریم که به افزایش تعامل ، بهبود استراتژی بازاریابی محتوای شما و افزایش بازدید از سایت تجارت الکترونیک شما در سال 2021 کمک می کند.

1- اعلامیه محصول و فروش جدید

وقت بگذارید و مقاله ای در مورد محصول یا خدمات جدیدی که تجارت شما ارائه می دهد بنویسید. این به مخاطبان شما کمک می کند تا درک کنند که چه چیزی محصول یا خدمات جدید شما را از پیشنهادهای مشابه موجود در حال حاضر متمایز می کند.

با ارائه برنامه های کاربردی در دنیای واقعی ، مشخصات محصولات و خدمات خود را بالا می برید و به خوانندگان کمک می کنید نام تجاری شما را به زندگی خودشان متصل کنند.

2- برگزاری مسابقات

بلاگ یک بستر عالی برای شروع یک مسابقه است. یکی از محصولات خود را به اشتراک بگذارید و به خوانندگان اجازه دهید هر روز یک بار در کل مسابقه وارد شوند.

با درخواست از کاربران برای ثبت نام با ایمیل خود برای ورود به مسابقه ، اطلاعات تماس با کیفیت بالا دریافت خواهید کرد. فقط به یاد داشته باشید که راهی برای لغو اشتراک از اتصال در آینده به این شرکت کنندگان ارائه دهید.

3- بررسی محصولات ، نسخه ی نمایشی و مقایسه ها

پست های وبلاگ یک راه عالی برای نمایش یک محصول یا خدمات به روشی غیر متعارف است. استفاده از ویدئوهای محصولات تجارت الکترونیکی برای نشان دادن محصول در عمل – مانند نحوه کار ، کاربردهای آن ، فرآیند مونتاژ محصول و غیره – گوهرهای دانش پنهانی را به خوانندگان می بخشد که آنها را تحت تأثیر قرار داده و به آنها قدرت می بخشد.

در وبلاگ خود ، در مورد روشهای استفاده از محصولات خود فراتر از هدف مورد نظر خود بحث کنید. آیا فرصتی برای صنعت دیگری وجود دارد تا از محصولات شما استفاده کند؟ ممکن است متوجه شوید که مشتریان شما از محصولات شما به روشی استفاده می کنند که هرگز تصور نمی کردید.

4- توصیفات و سوالات مشتری

آیا مشتریان شما سوالات متداول می پرسند؟ حتی اگر وب سایت شما دارای صفحه سوالات متداول (FAQ) است ، برای پاسخ دادن به آن از یک پست وبلاگ استفاده کنید. اگر صفحه سوالات متداول ندارید ، وبلاگ های متداول به شما کمک می کنند یکی از آنها را ایجاد کنید.

5- تجربیات خود را به اشتراک بگذارید

چه مدت زمانی است که شما داستان اصلی شرکت خود را بیان کرده اید؟ بگذارید مصرف کنندگان ببینند که همه چیز از کجا شروع شده است. آیا عکس های قدیمی دارید که هنگام گفتگو درباره گذشته از دیدن آنها ناراحت نباشید؟

ارزش ها ، ایده آل ها یا فرهنگ شرکت خود را به اشتراک بگذارید. یک پست وبلاگ با جشن های خود ایجاد کنید. به خوانندگان اجازه دهید عکس های رویدادهای اخیر فروشگاه ، گردش در شرکت یا مهمانی تعطیلات شما را ببینند. این می تواند راهی عالی برای انسانی سازی و ذخیره مطالب شما باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.