کد خبر : 354
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 سپتامبر 2018 - 11:35

اپلیکیشن بانک اطلاعات پزشکی مداسکیپ Medscape

اپلیکیشن بانک اطلاعات پزشکی مداسکیپ Medscape

از میان این همه اپلیکیشن که در شاخه پزشکی و اطلاعات دارویی و درمانی که وجود دارند وب سایت وبمد از اولین هایی بود که اپلیکیشن مداسکیپ را روانه بازار کرد که یک سرگردن از همه اپایکیشن هایی که بعد از آن هم منتشر شد بالاتر است. اگر پیگیر مطالب روز پزشکی باشید و یا

از میان این همه اپلیکیشن که در شاخه پزشکی و اطلاعات دارویی و درمانی که وجود دارند وب سایت وبمد از اولین هایی بود که اپلیکیشن مداسکیپ را روانه بازار کرد که یک سرگردن از همه اپایکیشن هایی که بعد از آن هم منتشر شد بالاتر است.

اگر پیگیر مطالب روز پزشکی باشید و یا در این زمینه فعالیت می کنید، احتمالا نام Medscape  یا WebMD را شنیده اید یا از مطالب پرمخاطب و مفید آن استفاده کرده اید. اپلیکیشن مد اسکیپ که توسط تیم حرفه ای وب md طراحی شده است، گنجینه ای ارزشمند از منابع لازم مانند اطلاعات دارویی، پروسه های پزشکی و مقالات علمی را در اختیار شما می گذارد.

اپلیکیشن اطلاعات پزشکی medscape

اپلیکیشن اطلاعات پزشکی medscape

اپلیکیشن پزشکی medscape

اپلیکیشن پزشکی medscape

اپلیکیشن مد اسکیپ یکی از محبوب ترین اپ های پزشکی است که توسط سایت webmd.com ارائه شده و میلیون ها بار توسط کاربران مختلف دانلود و نصب گردیده است و طبق گزارش مدکرانج در حال حاضر بیش از ۳ میلیون نفر این اپ را روی گوشی های هوشمند خود نصب دارند که این آمار و ارقام برای یک اپلیکیشن تخصصی پزشکی آمار واقعاً خیره کننده ای به شمار می رود.

همچنین گزینه های آموزشی این نرم افزار هم جالب توجه هستند. یک چک کننده اختلالات دارویی هم می تواند در بالین بیماران بسیار مفید باشد. گزینه های آنلاین و قابلیت جستجو را هم باید به لیست امکانات این برنامه اضافه کنیم. این برنامه به رایگان هم برای اپلی ها و هم برای اندرویدی ها در دسترس است و آن را می توانید از مارکت  گوگل پلی یا فروشگاه آیتونز یا همان اپ استور دریافت کنید

امکانات اپلیکیشن پزشکی

از امکانات بی شماری که این اپلیکیشن دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیگیری و مطالعه اخبار روز پزشکی
  • مقالات و مطالب آموزشی در حوزه پزشکی در بیش از 30 دسته بندی مختلف
  • ماشین حساب پزشکی جهت محاسبات کرایتریاها و داده‌های سم شناسی و آزمایشگاهی و غیره
  • رفرنس و مراجع در موضوعات مربوط به پروه های پزشکی، داروها، درمان ها، چک کننده تداخلات دارویی و غیره
  • دایرکتور پزشکان، مراکز درمانی و فرمولاسیونهای دارویی
اپلیکیشن اطلاعات پزشکی medscape

اپلیکیشن اطلاعات پزشکی medscape

پس از نصب خود اپلیکیشن می توانید و بهتر است یک بار با اینترنت پرسرعت منابع آن را برای استفاده آفلاین دانلود کنید. این کار ممکن است کمی به طول بینجامد اما دست شما را در استفاده های بعدی بصورت آفلاین باز می گذارد و نیازمند این نیست که همیشه اتصال اینترنت داشته باشید.

حجم این اپلیکیشن کاربردی در حدود 30 مگابایت می باشد و برای پلتفرم های اندروید و iOS موجود می باشد، می توانید آن را در اپ استور و گوگل پلی جستجو و نصب نمائید، البته در مارکت های ایرانی نیز مانند بازار دسترسی به این اپلیکیشن میسر می باشد و می توانید آن را بر روی گوشی یا تبلت خود به راحتی نصب نمائید.

با رواج انواع اپلیکیشن‌های عمومی، سایت‌ها و همچنین رشته‌های تخصصی‌تر نیز به فکر ساخت اپلیکیشن‌هایی برای افراد پیگیر در این زمینه‌ها افتادند. به این شکل نه تنها در گود رقابت از رقبای خود عقب نمی‌افتادند بلکه میانبری نیز برای کاربران خود ایجاد می‌کردند تا به اطلاعات مورد نیاز خود برسند. در این میان سایت Medscape که سردمدار منابع تخصصی برای پزشکان و متخصصان سلامت ، دانشجویان پزشکی ، پرستارها و … است برنامه‌ای ایجاد کرد که دسترسی به اطلاعات و اخبار روز را برای دنبال کنندگان این حرفه آسان‌تر کند. اپلیکیشن Medscape به سرعت درمیان متخصصان مراقبت‌های بهداشتی شناخته شد و بالانرین رتبه را گرفت. محبوبیت این اپلیکیشن چنان زیاد شد که در حال حاضر بیش از ۴ میلیون استفاده کننده دارد.

جالب است اگر بدانید این اپلیکیشن رایگان است و برای ورود به آن نیاز است که فقط عضو شوید. عضویت در این برنامه برای تمامی کشورها امکان‌پذیر است و فقط نیاز به کد پستی محل کار شما و همچنین زمینه شغلی شما را دارد. که این موضوع موجب شده که تنها افرادی که به نوعی شغلشان مرتبط با این رشته است بتوانند عضویت بگیرند.

بانک اطلاعات پزشکی Medscape

هنگامی که ثبت نام کردید و پس از وارد شدن به برنامه می‌توانید از امکانات مختلفی مانند اخبار روز پرشکی، اطلاعات درباره انواع داروهای طبی، گیاهی و مکمل ها و اطلاعات معتبر درباره‌ی انواع بیماری‌ها و شرایط و درمان آن‌ها بهره ببرید. برخی از بخش‌های این قسمت بدون اتصال به اینترنت نیز قابل دسترسی هستند. در ادامه بخش‌های مختلف این اپلیکیشن را بررسی خواهیم کرد.

مشاوره پزشکی: مشاوره پزشکی به عنوان یکی از امکانات جدید اپلیکیشن برای استفاده‌ی پزشکان به وجود آمد. این بخش به پزشکان امکان پرسیدن سوال‌های پزشکی بالینی، به اشتراک گذاشتن عکس‌های مورد علاقه و بحث‌های جذاب را می‌دهد.

اپلیکیشن مشاوره پزشکی

اپلیکیشن مشاوره پزشکی

اخبار پزشکی: اعضا می‌توانند آخرین اخبار پزشکی و سلامتی که اعلان‌های FDA، نظریه‌ها و دیدگاه‌های پیشکسوتان و پیشروان علم پزشکی، اخبار کنفرانس‌ها، مقالات مهم مجلات معتبر و اخبار شغل‌های موجود پزشکی را پوشش می‌دهد را در این قسمت دنبال کنند.

اطلاعات دارویی و وسایل پزشکی: این بخش از اپلیکیشن توضیحات جامع و کاملی درباره انواع داروهای شیمیایی، گیاهی، مکمل و همچنین اسباب و وسایل علم پزشکی ارائه می‌دهد.

اطلاعات بیماری ها: در این بخش اطلاعاتی جامع درباره بیش از ۲۴۰۰ نوع بیماری مختلف وجود دارد. این اطلاعات توسط پزشکان مجرب برای بیماران نوشته شده است.

محاسبه گر پزشکی: این ماشین حساب بیش از ۱۲۰ مدل از انواع محاسبات پزشکی مانند فرمول‌ها، مقیاس‌ها و … را دارا می باشد. همچنین محاسبه دوزهای بیش از ۶۰۰ نوع دارو مختلف در این قسمت موجود است که بانک مجهز و کاربردی ای است.

اپلیکیشن پزشکی مد اسکیپ

اپلیکیشن پزشکی مد اسکیپ

دوره‌های آموزش پزشکی: دانشجویان می‌توانند برای تکمیل درس‌ةا و اطلاعات خود از دوره‌های آموزشی بیش از هزار موضوع در بیش از ۳۰ تخصص بهره ببرند.

البته می توانید در صورت نیاز بخش های مختلف را دانلود کنید و در گوشی خود داشته باشید و در مواقعی که دسترسی به اینترنت هم ندارید از امکان آفلاین اپلیکیشن استفاده کنید و مطالب را مطالعه کنید

اسکرین شات های اپلیکیشن پزشکی مد اسکیپ اندروید

اسکرین شات اپلیکیشن پزشکی مد اسکیپاسکرین شات اپلیکیشن پزشکی مد اسکیپاسکرین شات اپلیکیشن پزشکی مد اسکیپاسکرین شات اپلیکیشن پزشکی مد اسکیپاسکرین شات اپلیکیشن پزشکی مد اسکیپ

 

دانلود اپلیکیشن پزشکی medscape

جهت دانلود اپلیکیشن مد اسکیپ یا medscape میتوانید متناسب با سیستم عامل و دیوایس خود از لینک های دانلود زیر استفاده کنید:

دانلود اپلیکیشن medscape نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS اپلیکیشن medscape

دانلود اپلیکیشن پزشکی مداسکیپ از سایت medscape

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رها چهارشنبه , 19 سپتامبر 2018 - 18:36

من نتونستم ثبت نام کنم توی اپلیکیشن آموزش پزشکی اگه میشه آموزش بدید