کد خبر : 591
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اکتبر 2018 - 17:15

اپلیکیشن پولیک برگشت

اپلیکیشن پولیک برگشت

موضوعتی که در این مقاله بررسی میکنیم ۱- معرفی اپلیکیشن پولیک برای کسانی که با پولیک آشنایی ندارند ۲- علت بسته شدن وب سایت پولیک و پایین آمدن سایت پولیک در حدود ۲ ماه گذشته ۳-علت تغییر آدرس وب سایت پولیک ۴- چرا پولیک مجددا فعالیت خودش را آغاز کرده و شروع به تبلیغات ماهواره

موضوعتی که در این مقاله بررسی میکنیم ۱- معرفی اپلیکیشن پولیک برای کسانی که با پولیک آشنایی ندارند ۲- علت بسته شدن وب سایت پولیک و پایین آمدن سایت پولیک در حدود ۲ ماه گذشته ۳-علت تغییر آدرس وب سایت پولیک ۴- چرا پولیک مجددا فعالیت خودش را آغاز کرده و شروع به تبلیغات ماهواره ای نموده  ۵- کلاهبرداری پولیک و شروع مجدد دریافت پول از مردم.

1- معرفی اپلیکیشن پولیک

پولیک چیست؟

پولیک یک اپلیکیشن کاربردی در حوزه کسب و کار اینترنتیه که با یک محیط کاربری ساده خدماتی را به کاربرانش ارائه میده که از این طریق کاربران به میزان زمانی که صرف کار میکنند می توانند درآمد کسب کنند. روش کار به این شکله که شما اپلیکیشن رو دانلود میکنید و وارد برنامه بخش دیدن تبلیغات میشید و به ازای دیدن هر تبلیغ مبلغی رو در کیف پول پولیک خودتان ذخیره میکنید. یک راه دیگر کسب درآمد از پولیک فروش بسته های بیمه ای هست که با فروش اونها مبلغی رو به عنوان پورسانت دریافت می کنید. یک راه درآمدزایی دیگه هم هست که از طریق فروش تعدادی محصول پورسانت دریافت می کنید یعنی همون بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی شبکه ای هم میشه گفت.

2- علت بسته شدن وب سایت پولیک و پایین آمدن سایت پولیک در حدود ۲ ماه گذشته

برای یافتن این جواب باید ببینیم آیا واقعا کسی از این طریق درآمدی کسب کرده و اگر کسب کرده از پولیک در ماه چند تومان عایدش شده؟

بهترین جوابی که میشه به این سوال داد نظرات کاربران پولیک است. ما اینجا برخی از نظرات کسانی که با اپلیکیشن پولیک کار کردند رو براتوم گذاشتیم تا با پولیک بیشتر آشنا شوید و برای دانلود پولیک آگاه تر عمل کنید. این نظرات از برخی سایتها که درباره اپلیکیشن پولیک نوشتند جمع آوری شده که در پایین هر نظر، لینک منبع اون نظر رو میزاریم تا مشاهده کنید. بسیاری از کاربران پولیک در چند ماه اخیر فعالیت این اپلیکیشن و سیستم تبلیغات را همچون شرکت‌های هرمی می‌دانند چرا این شرکت هیچگونه پشتیبانی ندارد و صرفا از کاربران برای درآمدزایی استفاده می‌کند.

کاربری به نام جواد درباره پولیک نوشته:

لعنت به نسلشون که این نرم افزار پولیک راه انداختن من فک کردم واقعا در آمد زاست با این که من نه به این کارش و درآمدش نیازی ندارم ولی گفتم اوقات فراغت خودمو پر میکنم ولی بجز کلاه برداری چیزی ازش ندیدم در ضمن ب حساب کاربری من دسترسی پیدا کردن و با هک پسورد از من حدود ۲۲۰ هزار تومان دزدی کردن بغیر از پول اولیه متاسفانه این برنامه برای دزدی های خودشون هست الان هم کسی جوابگو نیس موندم چکار کنم برای برگشت پولم.

مرتضی هم پولیک رو نصب کرده و این نظرو داده:

باسلام
اپلیکیشن پولیک را من نصب کردم وازصبح تا عصر حتی پول اینترنت مصرفی کار با این اپلیکیشن را در نیاوردم این یک کلاهبردار بزرگ است لطفاً جهت جلوگیری از این کلاهبرداری ودزدی ناجوانمردانه این مطلب مرا انتشار دهید ممنونم

محمد از کرمان هم درباره اپلیکیشن پولیک اینطور گفته:

وقتی نصب میکنی میگه ۳۹ تومن بابت عضویت بعدش میگه جهت انتقال درآمد باید ۵ تومن تو اعتبارت بمونه یعنی ۴۴ تومن تا اینجا حالا میری کسب درآمد کنی مبینی سه تا تبلیغ بالا میاد بعدش دیگه کار نمیکنه میپرسی چرا میگن بر اساس یک الگوریتم آخه روزی سه تا تبلیغ ۴۵ تومنی میشه روزی ۱۳۵ تا تک تومنی اکر هر روزم کار کنی میشه ماهی حدود ۵ هزار تومان اگر کل سال رو کار کنی میشه ۵۰ تومن حالت ۴۴ حذف و هزینه نت هم پر کلاهبرداری یعنی این تازه توجیح هم اینه که برو تو اپ شر و فروشگاه کار کن درآمدش بیشتر خب بیشعور این همون ویزیتوریه پس دروغ در تبلیغات شما برجسته هستش(منبع این 3 کامنت پولیک)

سیاوش هم اپلیکیشن پولیک رو به شدت رد کرده:

این یک کلاه برداری آشکار و بی شرمانه است
دو هفته است ثبت نام کردم
قسمت کلیک که ۹۹ درصد کاربران فقط از این قسمت میتونستن امتیاز جمع کنن
در تمام این دو هفته کلا روزی ۴ دقیقه هم در دسترس نیست
اصلا بنری آپلود نمیشه که شما کلیک کنی و به قول این شیادان کسب درآمد کنی
تحت هیچ شرایطی به هیچ کدوم از پیام ها نه در تلگرام و نه در اینستاگرام جوابگو نیستند
و وقتی بهشون اعتراض کنی یا چند بار پیغام بفرستی اکانت شما رو حذف میکنند و در تلگرام یا اینستاگرام شما رو به عنوان اسپم به سرور معرفی میکنن و باعث ریپورت شدنتون میشن .
این ها یک حرام خور دزد و کلاش هستند .
مراقب این کلاه بردار بی همه چیز باشین

صابر هم سایت پولیک رو کلاه بردار معرفی کرده:

کلاه برداری تو روز روشن. پلیس فتا باید زودتر جلوی این اپلیکیشن رو بگیره
من این اپ رو نصب کردم در حالت معمولی که هنوز پولی پرداخت نکرده بودم روی تبلیغات کلیکی زدم . حدود یک ربع تبلیغای مختلفی دیدم که هرکدوم پورسانتای خوبی در حدود ۱۴۰ تومن تا ۴۰۰ تومن داشت و حسابم خیلی سریع رسید به ۲۰۰۰ تومن. گول خوردم رفتم حسابم رو ارتقا دادم نزدیک ۴۰ هزارتومن واریز کردم . بعدش دیگه هر تبلیغ که دیدم واسم ۱ تومن نهایت ۲ تومن حساب شد. مسئولین پولیک اگر این پیام من رو میخونید بدونید که این پولا خوردن نداره خدا ۱۰۰ برابر بدترشو نصیبتون میکنه

مجید هم خودشو وکیل معرفی کرده و قصد شکایت از سازندگان پولیک رو داره :

سلام
دوستان عزیز من وکیل پایه یک دادگستری وقتی چند نفر از اقوام با این کلاهبرداری مواجه شدن تصمیم گرفتم یه پرونده جامعه تشکیل بدم ما خیلی وقته با واژه بخیال ۵۰تومن ارزش ندارن به این نوع کلاه‌برداری‌های رواج دادیم و سودجویان بیش از حد پرو کردیم.
دوستان من بصورت رایگان براتون پیگیری این پرونده رو انجام میدم فقط باید حداقل پشت هم باشیم تا تعداد شکایت زیاد بشه.
هرکسی این برنامه رو نصب کرده و میخواد پولش پس بگیره لطفاً اطلاعات تماس و مشخصاتش به آدرس ایمیل
Army.majid@gmail.com بفرسته تا با بالا رفتن شکات بتونیم درس عبرتی بهشون بدیم.
پیگیری این گروه فقط از طریق شماره حساب امکان پذیره و اونم فقط با حکم قاضی من با دوستان در پلیس فتا هم هماهنگ کردم.لطفا این عکس رو شر کنید در گروها تا بتونیم حداقل بهشون بفهمانیم دیگه این بازی کثیف با کسی نکنن.
ممنون .

فرهاد هم از کالای ایرانی حمایت کرده:

ای کاش برای تبلیغات و کالا های ایرانی که از کیفیت بالای بر خوردار بود همیچین اپ های ساخته میشد که هم با دیدنشون و معرفی به دیگران و تبلیغات در فضا های مجازی و پیرامونی دوستان و سازندگان و شماها کسب در امد میکردید
که ما ایرانی ها هم مثل بعضی از کشور ها فقط به خودمان متکی میشدیم
و بدانید صد در صد اون موقع هم اطمینان و اعتماد هم بوجود میامد
فقط لازم به ذکر است پولیک نوعی شرکت تبلیغاتی است که شماها ویزیتورهای هستید
با این دید کسب درامد براتون داره
نه با دیدن تبلیغات فقط فکر کنید ماهی ۱میلیون تومان مثلا در امد دارید نصبش نکنید
موفق باشید همگی
به امید روزی که ما متکی به هیچ کس و کشوری نباشیم(منبع این 4 کامنت پولیک)

همانطور که دیدید شاید 99 درصد نظرات منفیست و اپلیکیشن پولیک رو دروغی بیش ندانستند و بر این باورند که پولیک کلاهبرداری است و عده ای هم قصد شکایت از سایت پولیک داشتند و همانطور که در یکی از نظرات دیدید شکایت های زیادی مبنی بر مسدود کردن درگاه پرداخت شده است.

درباره موضوع نماد الکترونیک قسمتی که عجیب هست اینه که چطور با نداشتن نماد، به اپلیکیشن پولیک درگاه دادند اون هم درگاه بانکی مستقیم. درگاه پرداخت اپلیکیشن پولیک از بانک سامان گرفته شده به همین جهت در پیگیری که از یکی از مسئولین سازمان توسعه تجارت الکترونیک ایران درباره اپلیکیشن پولیک بعمل آمد گفت: نرم افزارهای بدون هویتی که در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغات انجام می‌دهند، به صورت غیر مستقیم در ایران حضور دارند و مدیریت اصلی آن در کشورهای ترکیه و امارات متحده عربی انجام می‌شود.

البته با گشت و گزاری که در وب سایت های مختلف داشتیم تعداد نظراتی که قصد شکایت از پولیک را داشتند بسیار زیاد بود و ما اینجا همین چند مورد را میتوانستیم نمایش دهیم. همین شکایات و اعتراضات باعث ایجاد حساسیت مسئولین ذی ربط صدور مجوز نماد برای گرفتن درگاه شد و معلوم شد یک رانت بزرگ درکار است که از این طریق موفق به گرفتن درگاه پرداخت مستقیم از بانک سامان شدند ولی بدون داشتن نماد. همین حساسیت و شکایات کار پولیک را خراب کرد تا جایی که رمضانعلی صادق زاده، رییس سازمان توسعه تجارت الکترونیک ایران درباره عدم برخورداری این اپلیکیشن از ای نماد ، گفت:

نماد اعتماد الکترونیکی یک مجوز حکومتی و ضروری برای اعطای درگاه پرداخت به تمامی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها است؛ بر خلاف صحبت‌های دروغین برخی مدیران شرکت‌های پرداخت مبنی بر عدم ضرورت نیاز نرم افزارهای موبایلی به ای نماد، تمامی کسب و کارهای بستر موبایلی از جمله اسنپ و تپ سی نیز از این مجوز برخوردار هستند.

وی ادامه داد:

اگر کسب و کاری مانند پولیک و سایت‌های درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کرده است، نشان از یک رانت سیستمی دارد؛ رانت و وسوسه‌ای که در شرکت‌های پرداخت برای فعالیت غیر قانونی و درآمدزایی وجود دارد؛ اعتقاد دارم باید پلیس فتا و سیستم قضایی به صورت جدی با متخلفین شبکه پرداخت برخورد کنند تا این کسب و کارها به صورت قارچ گونه در حوزه پرداخت کثیف رشد نداشته باشند و سپس با مدیران این کسب و کارها برخورد شود تا بدون هیچ هویتی در کشور آزادنه فعالیت داشته باشند.

در همین خصوص، رضا الفت نسب دبیر و سخنگو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی گفت: پولیک خودش را کسب و کار اینترنتی می‌داند اما کسب و کار اینترنتی نیست؛ کسب و کار سالم و شفاف کار می‌کند این کسب و کارها کلاهبرداری است. مسئولین سیستم پرداخت توضیح دهند که چرا یک کسب و کار سالم باید مدت‌ها برای دریافت درگاه پرداخت صدها مجوز داشته باشد و پیگیری کند اما به این کسب و کارهای سیاه سریع و فوری درگاه پرداخت اعطا می‌شود.

در همین خصوصی سید ابراهیم حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت پرداخت سامان کیش در مورد ارائه خدمت به این اپلیکیشن با وجود عدم برخورداری از این نماد گفت‌‎وگویی داشته است که در این گفتگو وعده داده بود تا درگاه سپ برای این اپلیکیشن حذف شود که از صبح روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه درگاه سامان کیش در پولیک حذف شد و بعد از آن زرین پال به این اپلیکیشن سرویس دهی کرد.

پس از بسته شدن درگاه بانکی پولیک در کانال تلگرام پولیک اینطور نوشتند که بدلیل استقبال زیاد کاربران پولیک و محدودیت هایی که وجود دارد تا اطلاع ثانوی مرحله اول ثبت نام پولیک به پایان رسیده و ظرفیت فعلی کامل شده ولی در ماه آینده مجددا مرحله دوم با ظرفیت بالاتری شروع بکار خواهد شد و دوباره به شما عزیزان خدمت رسانی می کنیم.

۳-علت تغییر آدرس وب سایت پولیک

جواب این سوال هم بسیار واضح است چرا که وقتی حساسیت ها زیاد شد و دیگر شکایات در حدی رسید که با رانت و استفاده از روابط نمی شد به فعالیت پولیک ادامه داد، ارگان مربوط به فیلترینگ اینترنت اقدام به فیلتر کردن وب سایت پولیک کرد و پولیک مجبور شد برای ادامه فعالیت خود و شروع مجدد تبلیغات پولیک یک دامین جدید را جایگزین دامین فیلتر شده کند به این علت دامین جدید poulik.me را ثبت کرد و تبلیغات خود را از تاریخ 24 مهر ماه 97 آغاز کزد.

۴- چرا پولیک مجددا فعالیت خودش را آغاز کرده و شروع به تبلیغات ماهواره ای نموده

اپلیکیشن پولیک با تبلیغات متفاوت در شبکه‌های ماهواره، سایت‌های اینترنتی و تلگرام توانسته یکی از اپ‌های پرطرفدار در بین کاربران ایرانی باشد.

در حالیکه این اپلیکیشن در مارکت‌های معتبر داخلی و خارجی حضور ندارد، بر اساس آمارها توانسته حدود ۶۰ هزار کاربر فعال داشته باشد که با احتساب دریافت ۵۹ هزار تومان از هر کاربر برای اشتراک یکساله به معنای دریافت بالغ بر ۳ و نیم میلیارد تومان حق عضویت از کاربران است. پس دلیل فعالیت مجدد پولیک و راه اندازی وب سایت جدید پولیک و شروع تبلیغات پولیک در شبکه های ماهواره ای توجیه منطقی پیدا کرد.

۵- کلاهبرداری پولیک و شروع مجدد دریافت پول از مردم.

برای نظر دادن در این موضوع که پولیک کلاهبرداری خود را شروع کرده یا خیر باید نظر شما عزیزان را بدانیم و ببینیم آیا مجددا با همان روش قبل اپلیکیشن پولیک به کار خود ادامه میدهد یا شیوه خود را تغییر داده و اپلیکیشن پولیک را توسعه دادند. هنوز برای نظر دادن قطعی زود است.

در پایان نظر شما را به یک متن تبلیغاتی که در کانال رسمس تلگرامی پولیک منتشر شده جلب می نماییم.

ممنون از همراهی همه شما دوستان گرامی و با تشکر از صبر کاربران عزیزی که درک درستی از شرایط کار مخصوصا در فضای اینترنتی دارند و مطمئنا در فصل دوم همراهی با شما عزیزان ، رضایت بیشتر است ولی چند نکته مهم را در نظر داشته باشیم :
1- پولیک چند مسیر کسب درآمد را جهت کاربران در قسمت قوانین و مقررات معرفی می نماید که مهمترین آنها خرید و فروش کالا و بازاریابی بیمه است .
اتفاقا اگر دقت بفرمایید حتی با فروش یک کالای سطح متوسط و یک بیمه سطح متوسط ، مبلغ 40 هزار تومان درآمد محقق می شود و مانند بسیاری از دوستان کوشا ، این مبلغ روزانه برداشت می شود و امتیازات دیدن تبلیغات و سرگرمیها و محتواهای دیگر ( از هفته آینده محتواهای آموزشی جذاب و فراوانی اضافه می شود.) بعنوان پاداشی برای کاربران فعال تر ، محاسبه می شود و مستندات واریز به حساب کاربران نیز در کانال پولیک موجود است و برای ماه خرداد نیز اطلاع رسانی می شود.
2- پولیک هیچ اپ همکار ، سایت همکار و یا کانال همکار ندارد و متاسفانه با جعل اسامی و ساختن نامهای مشابه موجبات نارضایتی برخی از دوستان ایجاد شده است که مجددا متذکر می شود سایت رسمی پولیک به نشانی :
Poulik.me
تنها مرجع رسمی دانلود پولیک است و کانال رسمی تلگرام پولیک با آیدی :
@Poulikapp
در دسترس است.
کلیه سوالات کاربران عزیز در پشتیبانی داخل نرم افزار ، براساس تیکت ، پاسخ داده می شود.
3- با عضویت و ثبت نام در پولیک ، یک بیمه حوادث رایگان یکساله با پوشش خسارت ده میلیون تومان و هزینه های پزشکی یک میلیون تومانی به کاربر تعلق میگیرد که ارزشی حدودا متناسب با مبلغ ثبت نام اولیه دارد و شماره بیمه نامه کاربران عزیز به صندوق پیام ایشان ارسال و بصورت پیامکی نیز اطلاع رسانی شده است و اگر کاربری شماره بیمه نامه خود را دریافت نکرده است ،خواهشمندیم در بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرماید تا پیگیری شود.
4- روش کسب درآمد در پولیک ، چند سالی است که در کشورهای موفق دیگر تجربه شده است و پولیک برای اولین بار در ایران این روش را ارائه داده است و هیچ گونه مشابهتی با بازاریابیهای شبکه ای و چند سطحی ندارد و هر کاربر خود بصورت مستقل کسب درآمد دارد و صد البته تمرین و کار مداوم نتیجه موفق تری را برای کاربران عزیز دارد.
5- بزودی با راه اندازی نسخه های جدیدتر پولیک ، کالاهای متنوع تر به تعداد 400 قلم و همچنین بخش های آموزشی بیشتر جهت ارتقاء کاربران اضافه خواهد شد و این آموزشها کمک بیشتری به کاربرانی که در زمینه های بازاریابی ضعیف هستند ، خواهد نمود و نمونه های کاربران موفق با کار گروهی زمینه ساز رشد بقیه خواهند شد.
6- مجددا از تمامی منتقدین گرامی که به جهت بهبود کارکرد پولیک ، ما را نقد میکنند سپاس و تشکر داریم و ادعای کامل بودن و عدم نقص را نداریم و مشتاقانه پذیرای پیام های این عزیزان در پشتیبانی به جهت بهبود عملکرد هستیم و از محبت دوستانی هم که از پولیک تعریف می نمایند ، نهایت تشکر را داریم.

از مطالعه این مقاله از شما سپاسگزاریم لطفا در پایین همین صفحه نظرات و تجربیات خود را از اپلیکیشن پولیک برای ما بنویسید تا همه از این نظرات باخبر شده و در جهت صحیح از این تجربه ها استفاده کنند.

 

یک اپلیکیشن کسب درآمد سالم و قانونی از طریق سرمایه گذاری در استارتاپ ها و پروژه های مختلف در لینک زیر اپلیکیشن نت حامی را بخوانید.

معرفی اپلیکیشن نت حامی مشارکت در سرمایه گذاری سودآور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.