کد خبر : 870
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 جولای 2021 - 12:52

اختراعات نیکولا تسلا که با او دفن شدند!

اختراعات نیکولا تسلا که با او دفن شدند!

نیکولا تسلا یکی از بزرگترین مخترعانی است که تاریخ به خود ددیه است ، زیرا کار وی تحقق تخیلات نسلهای مختلف در سراسر جهان بوده است. نیکولا تسلا 270 حق ثبت اختراع در 27 کشور دریافت کرده و 112 مورد دیگر در ایالات متحده آمریکا ثبت شده است و تسلا را در تاریخ ثابت می

نیکولا تسلا یکی از بزرگترین مخترعانی است که تاریخ به خود ددیه است ، زیرا کار وی تحقق تخیلات نسلهای مختلف در سراسر جهان بوده است. نیکولا تسلا 270 حق ثبت اختراع در 27 کشور دریافت کرده و 112 مورد دیگر در ایالات متحده آمریکا ثبت شده است و تسلا را در تاریخ ثابت می کند. با این حال ، بسیاری از اختراعات تسلا هرگز نور روز را ندیده اند ، و ما به سوابق پرداختیم و هفت اختراع غیر عادی را یافتیم که هرگز عملی نشده اند.

انتقال برق بی سیم

به عنوان یک فرد علاقه مند به برق؛ بیشتر اختراعات تسلا در زمینه تولید و انتقال نیرو بود. آنچه که بسیاری نمی دانند این است که تسلا با ساخت برج برای انتقال نیروی الکتریکی از طریق هوا آزمایش کرد. وی حتی مورگان را برای تأمین مالی برج واردن کلیف در ساحل شمالی لانگ استخدام کرد.

مورگان در مورد قیمت انتقال برق مردد بود و از حمایت از بقیه پروژه امتناع ورزید ، و این باعث شد تسلا برج را در سال 1906 به حالت تعلیق درآورد و واردنكلیف آن را در 1917 تخریب كند.

شارژ بی سیم به عنوان یک انقلاب ارائه می شد و اگر تسلا در میان ما بود ، تفکر محدود ما را مسخره می کرد.

هواپیماهای مافوق صوت

هواپیماهای مافوق صوت به طور بی سیم توسط ستون های برقی زمینی تأمین می شوند.در سال 1919 ، تسلا ایده هواپیمای مافوق صوت را ارائه داد كه انرژی الكتریكی را از برجهای زمینی دریافت می كند ، زیرا می تواند در ارتفاع 12 كیلومتری با سرعت 1600 كیلومتر بر ساعت پرواز كند و فقط پرواز از نیویورك به لندن را در ظرف چهار ساعت انجام دهد .

اختراعات تسلا
اختراعات تسلا

زیردریایی های کنترل از راه دور

تسلا بیشتر به خاطر کار در برق شناخته می شود ، اما این تنها زمینه ای نیست که در آن کار کرده است ، زیرا او همچنین در فن آوری های نظامی کار می کرده است.

تسلا و آلفرد نوبل معتقد بودند که بهترین راه برای جلوگیری از جنگ این است که این بازی شبیه یک بازی مضحک

با استفاده از این منطق ، تسلا قایق کوچکی را اختراع کرد که توسط پرتوهای رادیویی راه اندازی ، متوقف و کنترل می شد.

تسلا امیدوار بود که این اختراع مشارکت انسان در جنگ را از بین ببرد ، ساخت کشتی های جنگی را متوقف کند و کشتی های جنگی به آهن قراضه بی فایده تبدیل شوند.

دوربین ذهن خوان

عجیب ترین افکار تسلا می توانست اندیشه های ما را به تصویر بکشد. “تسلا در سال 1933 به خبرنگار مجله کانزاس سیتی گفت:” در حالی که در تحقیق خود در سال 1893 غوطه ور شدم ، متوجه شدم که اندیشه درونی تصویری احساسی را حک می کند که تصویری را روی عنبیه چشم حک می کند. با استفاده از دستگاه مناسب می توان آن را خواند. “

وی افزود: “اگر صحت انعکاس افکار را روی عنبیه چشم فرض کنیم. این مسئله همانطور که در عکس های عادی گرفته می شود و تصاویر موجود بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود ، به یک مسئله نور تبدیل می شود

و اگر این کار را با موفقیت انجام دهیم ؛ جسمی که به تصویر کشیده می شود در لحظه شکل گیری روی صفحه منعکس می شود و سپس افکار مردم قابل خواندن است و مغز ما به کتابی باز تبدیل خواهد شد. “

اما این راهی نیست که ما برای درک چیزها فکر کنیم. در حقیقت ، بسیاری از فرآیندهای بیولوژیکی وجود دارد که ما درباره تفکر و آگاهی نمی دانیم و مانع از این می شوند که تسلا امکان انجام کاری را داشته باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.