کد خبر : 380
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 سپتامبر 2018 - 11:46

اپلیکیشن بیدزیلا و معرفی یک اپلیکیشن حراج آنلاین

اپلیکیشن بیدزیلا و معرفی یک اپلیکیشن حراج آنلاین

ورود کاربران به وب‏‌سایت بیدزیلا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، خرید از فروشگاه، استفاده از کوپن های تخفیف، شرکت در حراج ها و سایر خدمات ارائه شده توسط بیدزیلا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین ذیل و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات بیدزیلا است. توجه داشته باشید که شرکت در

ورود کاربران به وب‏‌سایت بیدزیلا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، خرید از فروشگاه، استفاده از کوپن های تخفیف، شرکت در حراج ها و سایر خدمات ارائه شده توسط بیدزیلا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین ذیل و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات بیدزیلا است. توجه داشته باشید که شرکت در حراجی و یا خرید کالا در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بیدزیلا از سوی کاربر می باشد.

اپلیکیشن بیدزیلا

1.قوانین عمومی

لطفا توجه فرمایید که تمامی اصول و رویه‏‌های جاری در سایت و اپلیکیشن های بیدزیلا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و سایر قوانین مربوطه می باشد و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

2.تعریف واژگان

مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده، به شرکت در حراجی، خرید از محصولات فروشگاه یا هرگونه استفاده از خدمات بیدزیلا اقدام کند .

کوپن تخفیف
کوپن تخفیف به معنای اعتباری است که کاربر پس از اتمام حراجی از بیدزیلا دریافت می کند. این اعتبار تا 150% مبلغ پرداخت شده در حراجی توسط کاربر می باشد که در زمان ثبت نام درحراجی مبلغ دقیق آن نمایش داده می شود.اعتبار کوپن تخفیف پس از اتمام حراجی به کاربران نمایش داده می شود!

حراج
حراج در بیدزیلا به معنای روندی است که در آن یک کالا با یک قیمت پایه (قیمت شروع) که معمولا بین 30% تا 80% پایین تر از قیمت آن کالا در بازار است از طریق وب سایت و اپلیکیشن های بیدزیلا عرضه می گردد و در نهایت به بالاترین قیمتی که توسط شرکت کنندگان در حراج ثبت می شود، با شرایط تعیین شده در سایر بندهای قوانین، به فروش می رسد.

قیمت (بازار)
قیمت در سایت بیدزیلا به معنای حدود قیمت خرده فروشی کالا در بازار تهران است که توسط بیدزیلا به ازای هر کالا در هر روز تعیین می شود.

پیشنهاد
پیشنهاد در بیدزیلا در زمان حراجی کاربرد دارد و هر پیشنهاد به معنای اضافه شدن یک مبلغ مشخص به قیمت قبلی (پایه) کالا در حراجی است. کاربر با هر بار کلیک کردن بر روی دکمه پیشنهاد (در حین زمان برگزاری حراج) مبلغ مشخصی (که معادل 1000*ضریب حراجی است) به قیمت کالا در حراجی اضافه می کند و به تعداد مشخصی (معادل ضریب حراجی) از تعداد پیشنهادهای باقی مانده او کسر می گردد.

بسته های خرید هیجان انگیز
برای ثبت نام در خرید هیجان انگیز هر کالا یا خدمات سه بسته مجزای برنزی، نقره ای و طلایی با قیمت های متفاوت وجود دارد و هر کاربر به منظور شرکت در خرید هیجان انگیز می بایست یکی از بسته های فوق را، انتخاب و خریداری نماید. بدیهی است قیمت بالاتر بسته های پیشنهادی (به ترتیب طلا، نقره و برنز) به معنای تعداد دریافت کوپن تخفیف بیشتر (مبلغ بالاتر) و امکان ارائه پیشنهادات بیشتر در زمان برگزاری حراجی برای کاربر می باشد. توجه نمایید که ممکن است تعداد بسته های پیشنهادی در بعضی از کالاها کمتر از 3 بسته (طلایی، نقره ای یا برنزی) باشد که در زمان خرید بسته کاملا مشخص است.

شرکت کننده (در حراجی)
به کاربرانی که برای شرکت در یک خرید هیجان انگیز اقدام به خرید “بسته” از طریق انتخاب یکی از بسته های پیشنهادی (طلایی ، نقره ای یا برنزی) نموده اند و ضمن دریافت کوپن تخفیف، بلیط حضور در حراجی را دریافت کرده اند، شرکت کننده گفته می شود.

ثبت پیشنهاد
ثبت پیشنهاد به معنای کلیک کردن بر روی دکمه “پیشنهاد” و ارائه یک قیمت جدید در حراجی است. بدیهی است این امکان در حین زمان حراج و تنها برای کاربران شرکت کننده می باشد. لازم به ذکر است با هر کلیک، متناسب با ضریب حراج از تعداد پیشنهادی های قابل ارائه کاربر (که در کنار دکمه پیشنهاد درج شده است) کسر می شود و به همان میزان * 1000 به قیمت قبلی کالا در حراج افزوده می گردد.

ضریب پیشنهاد (افزایش قیمت)
این اعداد میزان اضافه شدن به قیمت پایه حراجی را با هر پیشنهاد جدید نشان می دهد به عنوان مثال 1 x نشان دهنده این است که با هر بار پیشنهاد دادن 1000 تومان به قیمت قبلی کالا در حراج اضافه می گردد و 2 x با هر بار پیشنهاد دادن 2000 تومان به قیمت کالا اضافه خواهد کرد و این روند برای ضرایب بزرگتر به همین نسبت می باشد.

ظرفیت حراجی
به حداکثر تعداد افرادی که می توانند در هر حراجی شرکت کنند گفته می شود. این عدد برای کالاها و حراج های مختلف متفاوت است و برای هر کالا و حراج مشخص شده و نمایش داده می شود.

شروع حراجی
به معنای پایه قیمت کالای به حراج گذاشته شده می باشد که بین 10% تا 50% قیمت (بازار) آن کالا است. توضیح اینکه حراج هر کالا با این قیمت آغاز می گردد.

برنده حراجی
به کاربری که آخرین پیشنهاد (بالاترین قیمت) را قبل از اتمام زمان حراجی ثبت کرده، برنده حراجی گفته می شود. در هر حراجی تنها یک برنده وجود دارد که نام کاربری آن بلافاصله بعد از اتمام حراج (به صورت اولیه) مشخص شده و حداکثر تا 24 ساعت بعد از اتمام زمان حراج و پس از بررسی صحت و سلامت حراجی توسط بیدزیلا، به صورت قطعی تعیین می گردد.

در صورتی که برنده حراجی ظرف مدت تعیین شده پس از برگزاری حراجی، نسبت به واریز مبلغ مورد نظر (معادل مبلغی که در حراج برنده شده به علاوه هزینه پست) اقدام نکند، به این معناست که او از دریافت کالا انصراف داده و بدان معنی است که آن حراج برنده ای ندارد و بیدزیلا هیچ گونه تعهدی در این خصوص نخواهد داشت.

شرایط شرکت در حراج
آن دسته از کاربرانی که مدل ” خرید هیجان انگیز” را برای خرید خود انتخاب کرده و یکی از بسته های پیشنهادی (طلایی، نقره ای، برنزی یا …) را جهت دریافت کوپن تخفیف خریداری کرده اند، به صورت هدیه می توانند در حراجی همان کالا و در زمان مشخص شده در سایت شرکت نمایند.

شرکت گروهی در حراج
به شرایطی که در آن بیش از 2 نفر از شرکت کنندگان در یک حراج مشخص و به منظور افزایش شانس برد، به صورت هماهنگ و برنامه ریزی شده اقدام به ثبت پیشنهاد نمایند (به اصطلاح با یکدیگر تبانی کنند) شرکت گروهی در حراج گفته می شود.

3.روش خرید در بیدزیلا

هر کاربر می تواند به منظور خرید کالای مورد نظر با ثبت نام در خرید هیجان انگیز، ابتدا شانس خود را برای برنده شدن در حراجی امتحان کند. در صورت برنده شدن در زمان حراج مبلغ تعیین شده در حراج را می پردازد و کالای خود را دریافت می کند و در غیر اینصورت با استفاده از کوپن تخفیف خود در بیدزیلا می تواند همان کالا را از زمان ثبت نام تا مدت تعیین شده بعد از حراج خریداری نماید. توضیحات بیشتر در این زمینه در بخش راهنما و سایر قسمت های سایت و اپلیکیشن درج شده است.

4.سیاست های قیمت گذاری

شروع قیمت در تمامی کالاهای به حراج گذاشته شده در بیدزیلا بین 10 تا 50 درصد قیمت (بازار) آن کالا می باشد. همچینن به منظور حفظ جذابیت در حراجی ها برای هر حراج یک سقف قیمت در نظر گرفته می شود که حداکثر مبلغی را که ممکن است برنده حراج برای خرید آن کالا پرداخت نماید مشخص می کند. قیمت شروع حراجی، قیمت بازار و سقف قیمت به ازای هر کالا از ابتدا مشخص شده و به کاربران نمایش داده می شود. توجه شود که قیمت بازار هر کالا متناسب با قیمت روز کالا ممکن است تغییر کند و بیدزیلا تعهدی در خصوص ثبات قیمت کالا در تمام طول مدتی که قابل خرید توسط کاربر است ندارد.

در صورتی که قیمت کالای حراجی به سقف تعیین شده در حراج (که در هر حراجی تعیین می گردد) برسد، از این پس با ارسال پیشنهاد جدید از سوی شرکت کنندگان در حراجی، قیمت کالا افزایش پیدا نمی کند و شرکت کنندگان تا اتمام ظرفیت بسته پیشنهاد خود می توانند به ثبت پیشنهاد جدید و رقابت با یکدیگر ادامه دهند و آخرین پیشنهاد ثبت شده در سایت به عنوان برنده حراجی اعلام می شود.

5.مالیات و عوارض بر ارزش افزوده

قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌رسانی می‌‏شود، جداگانه محاسبه می شود.

6.ارتباطات الکترونیکی

با پذیرش قوانین و مقررات بیدزیلا در زمان ثبت نام، شما تایید کرده اید که بیدزیلا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) می تواند به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که کاربرد در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربر است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد .

توجه داشته باشید که 10000372 و 1000551451 از جمله شماره هایی است که بیدزیلا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ( SMS ) ارسال می کند. همچنین اینها شماره‌‌ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه بیدزیلا را به اطلاع کاربران می‌رساند و امکان ارسال پیامک از سوی کاربر (مشتری) به این شماره ها وجود ندارد.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بیدزیلا، با هر شماره دیگری ممکن است تخلف و سوء استفاده از نام بیدزیلا باشد و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری آن را به info@bidzila.com اطلاع دهید.

7.راههای ارتباطی بیدزیلا و کاربران

ارتباط شما و کارشناسان بیدزیلا تنها از طریق روش های ذکر شده در بخش تماس با ما امکان پذیر است و بیدزیلا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تماس های صورت گرفته به غیر از راه های ارتباطی مذکور بر عهده نمی گیرد .

8.سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

بیدزیلا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت و اپلیکیشن های بیدزیلا استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند . بیدزیلا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی کاربران دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بیدزیلا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید .

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بیدزیلا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط بیدزیلا جزئی از اموال بیدزیلا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در انحصار بیدزیلا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بیدزیلا محفوظ می‏‌دارد.

9.محتوا

بیدزیلا نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی خدمات و اطلاعت خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است بیدزیلا تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط بیدزیلا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است .

کلیه محتویات سایت بیدزیلا شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت بیدزیلا تعلق دارد و بیدزیلا حق دارد در موراد مقتضی نسبت به حذف صفحات و لینک های قبلی و یا و ایجاد صفحات و لینک های جدید اقدام نماید.

10.مشکلات فنی سمت کاربر

با توجه به محدودیت زمان هر حراج و افزایش حساسیت آن در لحظات پایانی، به کاربران اکیدا توصیه می شود قبل از شروع حراج، از کیفیت سرعت اینترنت و ابزارهای مورد استفاده برای شرکت در حراجی اطمینان کافی و لازم بدست آورند. بدیهی است بیدزیلا هیچ گونه مسئولیتی را در قبال مشکلات مذکور، قطعی و یا کندی شبکه اینترنت بر عهده نمی گیرد و تمام موارد مربوطه بر عهده کاربر می باشد.

همچنین به دلیل احتمال وجود تاخیر در شبکه اینترنت ممکن است فاصله بین پیشنهادات بیشتر از ۱۰ ثانیه باشد( پس از صفر شدن تایمر ، به دلیل احتمال وجود تاخیر در شبکه اینترنت ، سرور منتظر دریافت پیشنهادات با تاخیر کاربران می ماند و در صورت دریافت، حراجی مجددا ادامه پیدا خواهد کرد)

11.ارسال و تحویل کالا

پس از نهایی شدن عملیات خرید و ثبت سفارش (خرید های عادی یا تخفیف دار) مراحل ارسال کالا در بیدزیلا آغاز شده و از طریق ارسال پیام کوتاه به کاربران اطلاع رسانی می گردد. ارسال کالا ۲ روز تا یک هفته کاری بعد از خرید و پرداخت وجه انجام خواهد شد.

12.انصراف برنده حراجی از پرداخت مبلغ و تحویل کالا

در صورتی که برنده حراج ظرف مدت تعیین شده (در بندهای فوق) اقدام به پرداخت مبلغ برنده (حراج) ننماید، بیانگر عدم تمایل وی از دریافت محصول و انصراف قطعی او از تحویل کالا می باشد. موارد خاص با هماهنگی قبلی با بیدزیلا قابل بررسی خواهد بود.

13.خسارت در هنگام حمل و نقل

بیدزیلا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و ارسال از طریق شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل بر عهده شرکت حمل و نقل است. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید حداکثر ظرف 24 ساعت پس از تحویل سفارش و قبل از اینکه بسته بندی کالا باز شود، از طرف دریافت کننده مرسوله به واحد پشتیبانی بیدزیلا (به نشانی مندرج در صفحه ارتباط با ما) اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش بیدزیلا ارسال شود.

14.لغو حراجی

بیدزیلا همواره سعی در برگزاری تمام حراجی ها در زمان مقرر و تعیین شده دارد. اما در موارد خاص که به هر دلیلی امکان برگزاری حراج وجود نداشته باشد، قبل از موعد مقرر برای برگزاری حراجی، آن حراج لغو و مبلغ پرداخت شده توسط شرکت کنندگان در حراج به کیف پول آنها بازگشت داده خواهد شد.

15.نمایندگی

بیدزیلا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا ارائه خدمات ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به بیدزیلا اطلاع دهید .

16.قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین پیش گفته، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هر گونه حادثه و مصادیقی از موارد قوه قهریه، بلایای طبیعی و همچنین مشکلات فنی که از عهده بیدزیلا خارج است، این سایت هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

در صورت بروز هر گونه قطعی و خارج از دسترس شدن خدمات وب سایت و یا اپلیکیشن های بیدزیلا در اثر مشکلات فنی و خارج از کنترل، کارشناسان بیدزیلا تمام تلاش خود را جهت رفع مشکل و به حالت عادی بازگرداندن ارائه خدمات به عمل می آورند و در صورت لزوم و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شرکت کنندگان حراج، تصمیماتی مبنی بر ابطال حراج و برگذاری مجدد آن اتخاذ خواهد شد و مراتب به شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

17. منع شرکت گروهی افراد در حراج

به منظور عادلانه تر کردن شرایط حراجی ها و در جهت افزایش شانس برد افراد مستقل (افرادی که به صورت تکی در حراجی ها شرکت می کنند) شرکت افراد به صورت گروهی (بیش از 2 نفر) در یک حراجی، غیر قانونی و ممنوع می باشد.

لذا در صورت تشخیص مشارکت گروهی افراد در ثبت پیشنهادهای حراج، بیدزیلا اقدام به مسدود سازی حساب کاربران متخلف خواهد نمود و در صورتی که افراد متخلف برنده حراجی باشند، آن حراج باطل شده و مبلغ پرداخت شده توسط افراد شرکت کننده به کیف پول آنها برگشت داده خواهد شد.

لازم به ذکر است به منظور بررسی دقیق صحت حراجی و جلوگیری از تضییع حقوق شرکت کنندگان در حراج، بیدزیلا ظرف ۲۴ ساعت کاری (یکشنبه تا پنج شنبه)بعد از حراج نسبت به بررسی و تایید و یا ابطال حراج اقدام خواهد کرد. بنابراین اعلام نام کاربری برنده تا 24 ساعت به صورت موقت و پس از تایید بیدزیلا به صورت قطعی درنظر گرفته خواهد شد.

راهنمای اپلیکیشن بیدزیلا 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , 19 سپتامبر 2018 - 18:37

بیدزیلا یعنی چی حالا چرا اسمش رو گذاشتن بید زیلا