کد خبر : 546
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 سپتامبر 2018 - 11:01

اپلیکیشن طاقچه، بررسی و دانلود فروشگاه کتاب الکترونیک

اپلیکیشن طاقچه، بررسی و دانلود فروشگاه کتاب الکترونیک

اپلیکیشن طاقچه یک مرجع قانونی انتشار محتوای الکترونیکی از جمله کتاب الکترونیک است که با نشر دیجیتال مطالب مختلف از جمله کتاب، روزنامه، مجله و حتی کتاب صوتی و دیگر محتوای تولیدی که پیش تر فقط از طریق صنعت چاپ منتشر می شدند را به کاربران ارائه می دهد. اپلیکیشن طاقچه با شعار “نزدیک ترین

اپلیکیشن طاقچه یک مرجع قانونی انتشار محتوای الکترونیکی از جمله کتاب الکترونیک است که با نشر دیجیتال مطالب مختلف از جمله کتاب، روزنامه، مجله و حتی کتاب صوتی و دیگر محتوای تولیدی که پیش تر فقط از طریق صنعت چاپ منتشر می شدند را به کاربران ارائه می دهد. اپلیکیشن طاقچه با شعار “نزدیک ترین کتابفروشی شهر” از سال 93 فعالیت خود را شروع کرده است.

طاقچه حقوق مولفین و تولید کنندگان محتوای دیجیتال را حفظ می کند و بصورت رسمی و قانونی با اجازه از صاحبان محتوا این متون الکترونیک را در اختیار کاربران قرار می دهد.

هدف اصلی طاقچه به گفته صاحبان این اپلیکیشن نشر دیجیتال می باشد و رواج و فرهنگ سازی انتشار بصورت دیجیتال می باشد و هیچ محدودیتی در دسته بندی و گروه های اولیکیشن طاقچه وجود ندارد و تقریبا در تمامی زمینه ها و تخصص ها می توانید مطالب دیجیتال را در طاقچه بیابید و ببینید.

مطالعه تمامی مطالب دیجیتالی موجود در طاقچه هم از طریق وب سایت ممکن است و هم از طریق موبایل و تبلت، همچنین کتاب خوان ها و هر دیوایسی که مجهز به سیستم عامل های معروف اندروید و iOS باشد امکان پذیر می باشد.

قیمت کتاب های الکترونیک طاقچه

کتاب های موجود در اپلیکیشن طاقچه هم بصورت رایگان عرضه می شوند و برخی دیگر با پرداخت هزینه به فروش کی رسند. پس می توانید برخی کتاب های دیجیتال را از طاقچه مجانی دریافت و مطالعه نمائید.

قیمت کتب پولی در طاقچه بر اساس نظر ناشران یکت کذاری می شوند، اما بطور تقریبی می توان با در نظر گرفتن اینکه هزینه چاپ و تکثیر کتاب حدف می شود این کتاب های دیجیتال با قیمتی در حدود ۳۰ درصد تا ۴۰ درصد مبلغ واقعی نسخه چاپی کتاب عرضه می شوند.

اپلیکیشن کتاب الکترونیک طاقچه

اپلیکیشن کتاب الکترونیک طاقچه

پرداخت هزینه کتاب های مورد نظرتان از طاقچه هم از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب یا شاپرک امکان پذیر هستند و هم از طریق حساب های ارزی مانند پی پل و غیره می توانید از طریق وی سایت طاقچه و یا اولیکیشن نسخه اندروید اقدام به خرید نمائید. به دلیل اعمال محدودیت از سوی شرکت انل و پرداخت غیر قانونی درون برنام ای امکان خرید در نسخه iOS میسر نمی باشد.

بد نیست این را هم بدانید گه مطالعه کتاب های رایگان الکترونیکی اپلیکیشن طاقچه حتی نیاز به ثبت نام و داشتن حساب کاربری نیز ندارند و میتوانید به راحتی به آت ها دسترسی پیدا کنید و از مطالعه لذت ببرید. اپلیکیشن طاقچه متاب هایی که حقوق مولفین را شامل را نمی شود را بصورت رایکان عرضه می کند.

دانلود اپلیکیشن طاقچه

جهت مطالعه و دانلود کتاب دیجیتال هم میتوانید از طریق وب سایت طاقچه اقدام نمائید و هم متناسب با سیستم عامل دستگاه خود از لینک های زیر اپلیکیشن طاقچه را دانلود نمائید:

دانلود مستقیم نسخه اندروید اپلیکیشن طاقچه
دانلود طاقچه نسخه اندروید از بازار
دانلود اولیکیشن طاقچه از گوگل پلی
دانلود نسخه iOS طاقچه از سیب اپ
دریافت تسخه اپل اپلیکیشن طاقچه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.