کد خبر : 958
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 دسامبر 2021 - 15:28

درباره دومان توکان چه میدانید؟

درباره دومان توکان چه میدانید؟

سرمایه گذاری های دومان توکان دومان توکان در زمینه های مختلفی شروع به فعالیت کرده است او سرمایه گذاری خود را از پروژه های کوچک به هدف ایجاد کار برای جوانان آغاز نموده از جمله پروژه های او میتوان: فعالیت های دومان توکان در حوزه رستوران به کافه ی آس اشاره نمود شاید برخی از

سرمایه گذاری های دومان توکان

دومان توکان در زمینه های مختلفی شروع به فعالیت کرده است او سرمایه گذاری خود را از پروژه های کوچک به هدف ایجاد کار برای جوانان آغاز نموده از جمله پروژه های او میتوان:

فعالیت های دومان توکان در حوزه رستوران

به کافه ی آس اشاره نمود شاید برخی از شما اسم این کافه را شنیدید باشید مکانی دنج همراه با نوشیدنی های گرم و سرد شاید پاتوقی همیشگی با پرسنلی جوان و با تجربه، این کافه یکی از مجهز ترین کافه ها در تهران محسوب میشود.

رستوران ها

شرکت دومان توکان در ادامه ی پروژه ها ی خود تصمیم به سرمایه گذاری در حیطه ی رستورانی نیز گرفته است.

رستوران ها و کافه ها … مکان هایی هستند که در آخر در روزهای تعطیلی مکان مناسبی برای جدایی است شلوغی ها و یا ریکاوری روان محسوب میشوند.

رستوران هایی نظیر :

  • رستوران شمس العماره
  • رستوران دنیز
  • رستوران کاوانی

این رستوران ها از  معروف ترین رستوران ها در تهران هستند و همیشه مشتاق استقبال از شما مهمانان میباشند تمام تلاش ما برقراری آرامش و سلامت روان شما است منویی باز با پیشنهاد های خاص میزبان شما می باشد.

فعالیت های دومان توکان در حوزه هتل

همیشه رستوران ها و کافه ها مکان های مناسبی برای تفریح محسوب میشوند اما هتل ها نیز میتوانند مکان های مناسبی برای استراحت بعد از روزهای کاری بسیار زیاد محسوب شوند که دومان توکان در ایجاد این آرامش در هتل های تازه تاسیس خود کمک نموده است

هتل بلور و هتل ستاره ی کیش در دستیابی به این آرامش همراه با شما خواهد بود احداث این هتل ها کمک به نزدیک شدن به هدف مهم توکان که رواج گردشگری در بین مردم بود کرد.

این پروژه ها تعداد کمی از سرمایه گذاری این شرکت است در ادامه با شناخت بهتر دومان توکان و پروژه های دیگر او با ما همراه باشید.

فعالیت های دومان توکان در حوزه فیلمسازی

با سرمایه گذاری در زمینه ی فیلم سازی دومان توکان شاید تیر خلاص خود را برای رسیدن به هدف اصلی خود زد دو فیلم بین المللی او که باعث ایجا روابط دوستانه در روابط فیلمسازی ایران با گرجستان شد.فیلم های دابلند و مرمت می باشد.

پیشنهاد ما این است که اگر این دو فیلم کمدی را ندیده اید با دیدن این فیلم در کنار خانواده اوقات شادتری را در منزل در کنار خانواده تجربه کنید.

فعالیت های دومان توکان در حوزه موسیقی

شاید در کنار وارد شدن در زمینه ی فیلمسازی اسم دومان توکان پر آوازه تر در هنر نیز شده باشد او که همیشه شخصی فعال در سرمایه گذاری بود این بار وارد حوزه ی هنر هم شد.و گروه موسیقی تلفیقی مادو با سرمایه گذاری او شکل گرفت.

نشریات دومان توکان

دومان توکان پس از سرمایه گذاری از حوزه های مختلف موسیقی، فیلمسازی، هتل، رستوران، کافه و… این روزها درگیره نشریات خود است او در حوزه ی نشریات و روزنامه نیز دست به فعالیت زده و در این زمینه نیز اشتغال زایی نموده است.

نشریت دومان توکان که در حال فعالیت می باشند شامل:

  • روزنامه آسمان آبی
  • روزنامه آینده روشن
  • روزنامه اکسیر
  • روزنامه وقایع اتفاقیه

فکر میکنید دومان توکان به زودی در کجا سرمایه گذاری کند؟
منبع : دومان توکان
https://dumantukan.com/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.