کد خبر : 714
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 جولای 2021 - 13:39

سرمایه گذاری دومان سهند در صنعت فیلم سازی

می پردازیم به هنر سینما و اخبار مربوط به سرمایه گذاری دومان سهند در صنعت فیلم سازی، صنعتی پر طرفدار، پر بیننده و پر سود.

فیلم سینمایی مرمت اولین اثری است که ما حصل سرمایه گذاری دومان در ساخت فیلم سینمایی می باشد. این فیلم با هدایت و کارگردانی آقای محمدرضا رسولی ساخته شد. این فیلم در ابتدا بعنوان یک نمایشنامه شناخته می شد، اما پس از مطالعه آن و ابراز علاقه آقای رسولی به آن، ساختش با جذب سرمایه توسط دومان سهند شروع شد.

دیگر فیلمی که توسط کارگروه سرمایه گذاری دومان سهند به مرحله تولید رسید، فیلم سینمایی دابلند بود، این فیلم با ژانری کمدی-فانتزی و با کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، اولین محصول مشترک ایران و گرجستان در این صنعت و ساخت فیلم بوده است.

متاسفانه فیلم دابلند بدلیل شروع ویروس کرونا و اپیدمش کویید 19 به مرحله اکران نرسیده، اما با توجه به پیگیری های ابراهیم ابراهیمیان و محمدرضا مصباح بعنوان تهیه کننده، این فیلم بصورت اینترنتی اکران خواهد شد.

هنرمندانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند مهدی کوشکی، آنا ماوآشویلی، دیمیتری تاتیشویلی، سالومه پاقوا، بکا تورماندیزه، سوفیا سبیشورادزه و لاشا کانکاوا می باشند.

توییتر دومان سهند

لینکدین دومان سهند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.