کد خبر : 719
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 جولای 2021 - 14:38

سرمایه گذاری دومان سهند در صنعت گردشگری

سرمایه گذاری دومان سهند

سرمایه گذاری گاه میتواند پرتگاهی باشد که شما را تا قعر اقیانوس ها به پایین بکشاند و گاه میتواند همانند پلی شما را تا عرش بالا ببرد .

قبول کردن ریسک سرمایه گذاری خود ریسک به حساب می آید و هر کسی آن را قبول نمیکند. اما به قول وارن بافت اعظم ریسک از آنجایی ناشی می شود که شما ندانید که در حال انجام چه کاری هستید.

بسیاری از افراد این روز ها به علت تورم و بی ارزش شدن پول نقد و رکود دوست دارند که پول خود را در جایی سرمایه گذاری کنند که علاوه بر سود دراز مدت، سودی کوتاه نیز به آنان برساند. به قول رابرت آلن چند میلیونر را میشناسید تا با پس انداز حساب خود ثروتمند شده باشند؟ به همین علت بهتر است همراه ما باشید تا در مورد سرمایه گذاری های درست و به جا و موفق بحث کنیم.

به عقیده من بهترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاری بر روی خودتان است. شما با سرمایه گذاری بر روی ذهن و سلامتی خود قدم اول را در سرمایه گذاری برداشتید. شما نیز میتوانید برای دیدن تمامی فعالیت ها و آشنایی بیشتر با سرمایه گذاری ها دومان سهند از توییتر دومان سهند دیدن نمایید.

سرمایه گذاری های دومان سهند
سرمایه گذاری های دومان سهند

سرمایه گذاری باید با تحلیل و بررسی انجام شود تا به موفقیت بیانجامد. بازار سرمایه گذاری همانند آب و هواست. گاهی صاف و گاهی طوفانی، باید صبر کردن را سر لوحه خود قرار دهید. یکی از سرمایه گذاران موفق در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری دومان سهند است وقتی بحث از سرمایه‌گذاری می‌شود، هدف این است که پول و سرمایه با بالاترین نرخ و کمترین ریسک ممکن، رشد کند. با سوابق دومان سهند در حوزه سرمایه گذاری همراه ما باشید.

از نکات خوب و کوچک در مورد سرمایه‌گذاری این است که همه جنبه‌های اقتصاد را به شما یاد خواهد داد، و این پنجره ای باز به روی دنیای بزرگ سرمایه گذاری است. دومان سهند نیز با به دست آوردن تجربه از سرمایه گذاری های پیشین مانند سرمایه گذاری در روزنامه داری و نشریات به سرمایه گذاری در صنعت گردشگری روی آورد. شما نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دومان سهند و سوابق و فعالیت های دومان سهند به لینکدین دومان سهند مراجعه نمایید.

از جمله سرمایه گذاری های دومان سهند در صنعت گردشگری میتوان به سرمایه‌گذای در آژانس مسافرتی اریکه فارس، شرکت عدالت فناوری پیشرو شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری پرواز آریایی را نام برد.

سرمایه‌گذای در آژانس مسافرتی اریکه فارس

سرمایه گذاری در شرکت عدالت فناوری پیشرو

سرمایه گذاری در شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری پرواز آریایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.