کد خبر : 765
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 جولای 2021 - 16:05

معروف ترین زنان کارآفرین جهان را بشناسید

معروف ترین زنان کارآفرین جهان را بشناسید

بیولیا تیموشنکو یولیا تیموشنکو دکترای اقتصاد ، که در سال 2009 در راس زیباترین چهره در میان 172 رهبر جهان قرار گرفت ، فعالیت تجاری خود را به عنوان اقتصاددان در یک کارخانه بزرگ آغاز کرد. یولیا در زمانی ریاست یکی از شرکت های انرژی را به دست گرفت که بحران انرژی کشور را به

بیولیا تیموشنکو

یولیا تیموشنکو دکترای اقتصاد ، که در سال 2009 در راس زیباترین چهره در میان 172 رهبر جهان قرار گرفت ، فعالیت تجاری خود را به عنوان اقتصاددان در یک کارخانه بزرگ آغاز کرد.

یولیا در زمانی ریاست یکی از شرکت های انرژی را به دست گرفت که بحران انرژی کشور را به شدت نابود کرده بود و شرکت وی موفق شد 20٪ از قراردادهای انرژی را کنترل کند و او را شاهزاده خانم گاز بنامد. یولیا تیموشنکو ، نخست وزیر پیشین اوکراین ، که فعالیت سیاسی خود را به عنوان وزیر انرژی آغاز کرد و سپس رهبر انقلاب نارنجی در کشورش و نخست وزیر در سال 2007 شد.

آریانا هافینگتون

وی یک زن تاجر با استعداد ، نویسنده و بازیگر است که در برخی از مجموعه های تلویزیونی ظاهر شد و نویسنده 13 کتاب است ، اما مهمتر از همه ، وی وب سایت “هافینگتون پست” را در سال 2005 با کمک کنت لیرر و پریتی یونان تاسیس کرد.

این سایت رویدادهای سیاسی ، رسانه ها ، تجارت ، سرگرمی و اخبار جهان را پوشش می دهد. این سایت که ماهانه 25 میلیون نفر از آن بازدید می کنند ، بودجه ارزان داشت ، اما در سال 2011 هنگامی که 315 میلیون دلار به AOL فروخت و صاحب خود را در میان معروف ترین تراشه های چانه زنی جهان قرار داد ، مورد توجه قرار گرفت.

موفق ترین زنان کارآفرین

بیانسه

بیانسه، شهرت جهانی به عنوان یکی از مشهورترین خواننده های موسیقی پاپ دارد ، با فروش بیش از 75 میلیون نسخه از آهنگ های خود در سراسر جهان ، اما در عین حال ، او به عنوان یک تاجر که از مشاغل و پروژه هایش به منافع نجومی می رسد.

از موفقیت زیادی برخوردار است. . بیانسه به همراه مادرش صاحب یك شركت جهانی “Derion House” است كه علاوه بر شرکت های دیگر برای تولید كیف و كفش ، لباس زنانه نیز تولید می كند و به همراه خواهرش یك خط لباس برای مصرف كنندگان جوان تر دارد. وی همچنین مالک گروه عطر و لوازم آرایشی “Knowles” است که در سال 2010، 87 میلیون دلار در زمینه آواز و تجارت درآمد کسب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.