کد خبر : 862
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 جولای 2021 - 12:33

حقیقت های عجیب در مورد فرهنگ کره جنوبی

حقیقت های عجیب در مورد فرهنگ کره جنوبی

کره جنوبی یکی از شگفت انگیزترین کشورهای جهان است و به دلیل زیبایی طبیعت و همچنین زیبایی و فرهنگ و هنر غنی شهرت دارد. امروز ما مجموعه ای از حقایق عجیب در مورد کره جنوبی را برای شما آورده ایم و امیدواریم از خواندن آن لذت ببرید. در کره جنوبی 250 نوع مختلف کیمچی وجود

کره جنوبی یکی از شگفت انگیزترین کشورهای جهان است و به دلیل زیبایی طبیعت و همچنین زیبایی و فرهنگ و هنر غنی شهرت دارد. امروز ما مجموعه ای از حقایق عجیب در مورد کره جنوبی را برای شما آورده ایم و امیدواریم از خواندن آن لذت ببرید.

در کره جنوبی 250 نوع مختلف کیمچی وجود دارد.

کره ای ها کیمچی را جدی می گیرند ، زیرا ماده اصلی آن در هرم غذایی کره ها است و همیشه در زمان صرف غذا حتما یک نوع  کیمچی صرف میشود. و اگر فکر می کنید کیمچی را به خوبی می شناسید ، خوب به آن فکر کنید ، زیرا 250 نوع مختلف کیمچی در کره وجود دارد ، و معروف ترین و مشهورترین خوراکی در کره ، کیمچی از کلم 배추 ، کیمچی از تربچه 깍두기 ، کیمچی از خیار است 소박이.

کره ای ها در روز تولد خود سوپ سبزیجات می خورند!

به نظر می رسد یک روش ناخوشایند برای جشن تولد کسی به نظر برسد ، اما در کشوری که مادران یک رژیم غذایی سخت قبل از تولد می خورند ، سوپ جلبک معنای عمیقی دارد ، زیرا این امر فرزند را به یاد مبارزات قبل از تولد مادر می اندازد و مهربانی مادر را نسبت به او می رساند.

کره ای ها معتقدند گروه خونی بر شخصیت فرد تأثیر می گذارد.

غیر معمول نیست که کره ای ها از شریک زندگی احتمالی خود در مورد گروه خونی وی سوال می کنند ، زیرا آنها فکر می کنند این امر به آنها جزئیات بیشتری در مورد شخصیت وی می دهد و ممکن است به آنها کمک کند تا سطح سازگاری خود را با او بشناسند. البته هر گروه خونی نقاط قوت و ضعفی دارد.

پرچم کره فقط یک نماد نیست.

پرچم کره ، “태극기” ، ممکن است چند نکته در مورد فلسفه شرق آسیا به شما یاد دهد. پرچم کره ترکیبی از تائوئیسم برگرفته از اعتقادات چینی و اصول و نمادهای بودایی است ، از جمله پس زمینه سفید ، نماد صلح ، دایره هماهنگی و یین و یانگ ، که به معنای مکمل بودن موارد متضاد است.

فرهنگ های عجیب کره جنوبی که باید بدانید!
فرهنگ های عجیب کره جنوبی

غذاهای گرم برای تابستان و غذای سرد برای زمستان

کره ای ها نسبت به بدن خود بسیار حساس هستند ، آنها مقدار مناسب غذا می خورند و بیش از هر چیز روی تغذیه تمرکز می کنند. هنگامی که به رژیم غذایی آنها دقت کنید ، متوجه خواهید شد که همه چیز به وضوح سالم است.

هنگامی که به غذا خوردن می رسیم ، دما مهم است. کره ای ها اصول طب آسیای شرقی را رعایت می کنند که می گوید وقتی شخصی در هوای سرد قرار دارد باید غذای سرد بخورد و وقتی گرم است باید غذای گرم بخورد.

دلیل این اصل این است که نباید تفاوت زیادی بین دمای فرد و دمای غذا خوردن وجود داشته باشد ، زیرا معده با این تفاوت دمایی منجر به سوهاضمه می شود و یا اثربخشی معده را کاهش می دهد. در نتیجه این را متوجه خواهید شد که آنها در اوقات گرم ، سوپ مرغ گرم می خورند که پر از کالری است و در اوقات سرد ، رشته فرنگی می خورند ، که به رشته فرنگی سرد و کم کالری معروف است. این فرهنگ غذایی در ایران برعکس است.

کره ای ها مذهبی هستند.

در کره هیچ کلیسای زینتی وجود ندارد ، اما مکان عبادت نیز کم نیست. ممکن است تعداد نور کلیساها را در روز روشن متوجه نشوید ، اما باید شب توجه داشته باشید ، زیرا صلیب های چراغانی شده ز سراسر شهر قابل مشاهده می باشند.اگر در کره هستید و می خواهید نگاهی بیندازید ، به مترو بروید (خط 2 ، عبور از روی پل گانگنام) یا بهتر ، شبانه به سمت سامسان رانندگی کنید و از مناظر لذت ببرید.

نیمی از جمعیت کره دارای نام خانوادگی مشابهی هستند!

گزارش رسمی صادر شده توسط اداره آمار ملی (NSO 1985) نشان می دهد که 275 نام خانوادگی در کره وجود دارد و بیش از 44 نام خانوادگی وجود دارد که اعضای آنها فقط از یک صد نفر فراتر نمی رود!

 طبق گفته متخصصان سال 1985 ، جمعیت بیش از 40 میلیون نفر بود و 5 نام خانوادگی مشخص شد که بیش از 1 میلیون نفر از آنها استفاده می كنند:

  • 8،780،000 نفر نام خانوادگی كیم
  •  5،980،000 نفر نام خانوادگی لی
  • 3 میلیون نفر نام خانوادگی پارک
  • 1.9 میلیون نفر به نام خانواده چوی
  • 1.7 میلیون نفر به نام خانواده یونگ

افراد با نام خانوادگی مشابه نمی توانند با یکدیگر ازدواج کنند!!!!!!

قانون کره از ازدواج دو نفر با نام خانوادگی و اصالت خانوادگی یکسان مخالف است. و این به دلیل اصل “خلوص نسب” است و تا امروز در کره همچنان وجود دارد. دلیل وجود این سیستم ترس آنها از ارتکاب محارم است (یعنی ازدواج با یکی از اعضای خانواده).

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.